חולמים על חיים בריאים וארוכים? הנה חמישה טיפים שאתם חייבים ליישם!

404 צפיות

  1. מים – שימו בצד את המשקאות המוגזים והמיצים ה"טבעיים" שמוכרים לכם בחנויות, ותנסו לאהוב קצת יותר מים. מים הם הדלק של הגוף שלנו וכשאנחנו לא מתדלקים אותו מספיק, אנחנו פוגעים בתפקודו, העור שלנו מתייבש, הראש שלנו כואב ומחלות שונות מוצאות את מקומן בגוף שלנו – בקיצור, לכו כבר עכשיו למלא כוס של מים. אנחנו נחכה לכם פה…
  2. סופר-פוד – בעולם בו אנחנו אוכלים לרוב מזון מעובד, נוטלים תרופות, ומתמודדים עם לחץ יומיומי, הסופר פוד'ס – מזונות איכותיים במיוחד – הגיעו להציל אותנו ולעזור לנו להתמודד עם כל ההשפעות והמחלות השונות של העולם המערבי. מזונות העל האלו כוללים עלים ירוקים, פירות יער, קוקוס, זרעי צ'יה, אבקת ענבים ועוד רבים וטובים, ומומלץ לשלב אותם בתפריט היומי.
  3. טבע – כשאנחנו סגורים רוב היום בתוך משרד מחניק ומול מחשב, וכשאור השמש מגיע אלינו רק דרך החלון – זו יכולה להיות בעיה. אנחנו צריכים לחשוף את גופינו לאוויר נקי, אור שמש וטבע על בסיס יומיומי כדי לאזן את הגוף ולהזין אותו מהמקורות הטבעיים שלו. אז מעבר לטיול ההוא פעם בשנה בחול המועד, נסו לחשוף את עצמכם קצת יותר לעולם הגדול שם בחוץ!
  4. מדיטיציה – אולי זה נשמע ניו-אייג'י מדי, אבל אם תרשו לעצמם להשתחרר מהתפיסה הזו ולנסות לעשות קצת מדיטציה, תראו איך לחצי היומיום מתגמדים ואתם הופכים לאנשים שלווים ושלמים יותר. זה לא משנה אם אתם מתרגלים חמש דקות ביום או שעה, בבוקר או לפני השינה; הכוח של הנשימות שלנו יכול להביא הרבה ריפוי, תמיכה למערכת העצבים ושלווה שלא חשבתם שתמצאו יותר.
  5. שינה – בואו נודה בזה, כולנו קצת מזלזלים בשעות השינה שלנו, כי מה לעשות, אין מספיק שעות ביממה להספיק את כל מה שאנחנו צריכים. אז הגיע הזמן לעשות לזה סטופ ולהבין שהגוף שלנו זקוק לשעות שינה כדי לתפקד טוב יותר, ולמען האמת גם כדי למנוע מחלות לב, השמנה ולהרוס תהליכי שיקום של הגוף. אז שנו כמה שאפשר והעניקו לגופכם את המנוחה האולטימטיבית.