מכורות לטייצים של ALO YOGA? אתן חייבות לקרוא את זה

מותג בגדי הספורט היוקרתי ALO YOGA מוצע למכירה על ידי לא מעט חנויות, אלא שבדיקה שעשינו העלתה כי המחירים באתר הרשמי נמוכים בהרבה מהמחירים בארץ. ויש בו עוד הפתעות נעימות, בואו לגלות יחד אתנו
5,256 צפיות

 

קנדל ג׳נר כבר יצאה איתם בשת״פ וכבר צולמה רבות עם טייץ אלו יוגה, וגם כריסי טייגן, טיילור סוויפט, קיילי ג׳נר והיילי בולדווין ביבר, ולמעשה חצי מהוליווד כבר הספיקה להפוך את הטייצים המפורסמים שלהם למדי גלאם רשמיים – מותג בגדי היוגה ALO YOGA, שהחל דרכו בשנת 2007 בלוס אנג׳לס, הפך למותג בגדי הספורט הנחשק ביותר בעולם.
הקסם הטמון בבגדים עצמם ובכל מה שהם מסמלים, הבדים מנדפי זיעה בטכנולוגיה ייחודית, אבל מצליחים לשמור על האלסטיות גם כשהם נמתחים בשיעורי יוגה מתקדמים יותר.

בחירה במותג ALO YOGA, שמשלב בתוכו את הפילוסופיה היוגית, היא גם תמיכה בתנאי ייצור הוגנים. המותג נמנע מייצור במפעלים שהם סדנאות יזע לילדים במזרח הרחוק, מקפיד על ניצול אנרגיה ירוקה וומתמיד בתרומה לקהילה.

איפה הכי משתלם לכן לקנות ALO YOGA?

הבגדים של ALO YOGA ממלאים גם את מכוני הכושר ומרכזי היוגה בישראל, ואם לא שמעתם על עליהם עד היום, אפשר להניח שאתם שיאני העולם בבידוד וסגר. מצד שני אם כבר יש לכם לא מעט פריטים שלהם בארון, השאלה החשובה היא לא מתי וכמה לקנות אלא בעיקר איפה.

"הבדים מנדפי זיעה בטכנולוגיה ייחודית, אבל מצליחים לשמור על האלסטיות גם כשהם נמתחים בשיעורי יוגה מתקדמים יותר."

בדיקה זריזה מעלה עובדה מפתיעה: דווקא קניה מהאתר הרשמי של ALO YOGA בחו״ל, הרבה יותר כדאית ומשתלמת לישראליות מכל בחינה. ראשית, המחירים הרבה יותר זולים, כשהבגדים שנמכרים בארץ נמכרים לפעמים במחיר כפול ואפילו יותר.</</p


עובדה שניה חשובה מאוד: המשלוח מהאתר הבינלאומי הוא חינם, כן כן, חינם, גם לישראל. עובדה שלישית חשובה לא פחות היא שמגוון הפריטים באתר הרשמי בחו״ל הוא כמעט אינסופי, בהשוואה למבחר המצומצם מדיי שמציעים היבואנים בארץ.

תעשי הפסקה ולכי לבחור את בגדי הספורט החדשים שלך במחירים זולים יותר מבארץ >>

תוסיפו לכל הנ״ל את המבצעים הרשמיים של ALO YOGA, והרי לכם עסקה משתלמת מכל הבחינות. קחו לדוגמא דגם טייץ אלו יוגה מנוחש High Waist Snakeskin Vapor Legging in Bone: מחירו בארץ הוא 549 ש״ח, לעומת מחירו באתר הרשמי 114 דולר בלבד, שהם 375 ש״ח (גם בתוספת המע״מ שתצטרכו לשלם, עדיין תשלמו פחות – רק 439 ש״ח, 110 ש״ח פחות ממחירו בארץ).

דוגמא נוספת היא טייץ אלו יוגה לבן מדגם High Waist Coast Legging, שעולה בחנויות בישראל 570 ש״ח, ואילו באתר הרשמי מחירו 66 דולר בלבד, שהם 214 ש״ח, פחות מחצי מחיר! (כאן אפילו לא תצטרכו לשלם מע״מ, שנדרש ברכישות מעל 75 דולר).


אופנה שלמה, לא רק בגדים

האתר הרשמי מאפשר לכם לקחת חלק בעולם השלם של ALO YOGA שמציע הרבה יותר מ״רק״ בגדי יוגה. בניגוד למה שקורה עם המותג בארץ, באתר הרשמי תמצאו את כל מה שצריך כדי לאמץ לייף סטייל יוגי אורבני, עם אינספור פריטים משלימים כמו נעליים, תכשיטים, הלבשה תחתונה, ספרים ואפילו קו טיפוח טבעוני מקורי של ALO YOGA. מלבד פריטי לבוש ואקססוריז, המנוע להצלחת המותג הוא המרחב שמעניקים ב- ALO YOGA לפילוסופיה היוגית.

רישום לניוזלטר, הצטרפות לחשבון האינסטגרם של ALO YOGA ושימוש באפליקציה, יאפשרו לכם להתנסות בשיעורי יוגה של מיטב המורים, ליהנות מהדרכות יוגה לילדים בוידאו, דמיון מודרך ותרגול נשימות ולהפוך לחלק מקהילת היוגה מהמובילות בעולם.

קשה שלא להתרגל לביקורים על בסיס קבוע באתר הרשמי, כדי להתעדכן בפריטים החדשים שרק הגיעו, לבדוק מה הכי נמכר ומבוקש, איזה טייץ קנדל ג׳נר הכי אוהבת וגם לקחת חלק בשיעורי היוגה והמדיטציה. זה המקום והזמן ליהנות מחוויית קניה במחירים הכי נמוכים מבלי לשלם דמי תיווך מיותרים של אתר אמצע.

גמרנו לחפור, עכשיו לכי לקנות בגדי ספורט חדשים במחירים זולים יותר מבארץ >>