רוצים להגדיל מכירות באתר איקומרס? אתם חייבים מרקטינג אוטומיישן!

אם יש לכם אתר איקומרס אבל אתם מפסידים הרבה מכירות כי הלקוחות נוטשים את עגלת הקניות, או שאינם חוזרים לרכישות נוספות, סימן שעוד לא הקמתם את הסיסטם השיווקי הכי חשוב בעסק שלכם - מרקטינג אוטומיישן - כלי שיווק מתקדם שמבצע "פולואו אפ" על כל לקוח, מקטין נטישת לקוחות, מקנה קודי קופון אישיים - חד פעמיים, חוסך בהוצאות מדיה והכי חשוב - ממקסם את ההכנסות.
41,475 צפיות
marketing automation - טכנולוגיית שיווק מתקדמת שתורמת להגדלת ההכנסות המבוססת על דאטה של הלקוחות
marketing automation – טכנולוגיית שיווק מתקדמת שתורמת להגדלת ההכנסות המבוססת על דאטה של הלקוחות

בלי להכאיב אבל – 75% מהמכירות מתפספסות בשלב הצ'קאאוט
על פי מחקרים 75% מההכנסה הפוטנציאלית של חנויות איקומרס נפגעת מנטישה של הרגע האחרון. ויש לקוחות שדווקא כן רוכשים אך מעולם לא שבים לרכישות נוספות בחנות.
מה אפשר לעשות? marketing automation. פתרון ששולח לקהלי יעד מפולחים מסרים שיווקים באופן אוטומטי – במייל, באסמס ובוואטצאפ, בתזמונים קבועים מראש, עם פניה אישית והנעה לפעולה. הוא מזכיר ללקוח על מוצרים ששכח בעגלה, ממליץ על מוצרים מותאמים אישית, ואפילו מציע לו הטבת קניה בלעדית.
זהו תהליך של אוטומציות שיווקיות שמותאם אישית לכל סוגי הלקוחות שלכם – הVIP שקונים מכם בתדירות גבוה, אלו שנוטשטים ואלו שאף פעם לא חזרו שנית.כלומר אתם או אנשי המכירות לא תאלצו לבצע שליחה ידנית, והתוצאה היא הגדלת ה-ROAS (החזר השקעה על הוצאות הפרסום) הגדלת אחוזי המרה וחיזוק הקשר עם הלקוחות.

למי מתאים מרקטינג אוטומיישן? לחנויות ואתרי מסחר גדולים או קטנים, אתרים שמספקים שירותים מסחריים בביטוח, השקעות, בנקאות ועוד, וגם אתרי חדשות ותוכן. מרקטינג אוטומיישן רלוונטי למנהלי שיווק בעולמות מסחר אלקטרוני, מנהלי מותג, מנהלי דיגיטל, מנהלי ECOM, CDO, CRO.

מה זה מרקטינג אוטומיישן וכיצד הוא מגדיל את רווחי העסק?
marketing automation היא טכנולוגיית שיווק מתקדמת שתורמת להגדלת ההכנסות המבוססת על דאטה של הלקוחות. הנתונים נאספים בנקודות מגע שנוצרות במהלך "מסע הלקוח" – כשלקוח גולש לאתר / דף נחיתה, מבקר בפייסבוק ואינסטגרם, פותח אפליקציה, קורא ניוזלטר, ממלא טופס התקשרות, מגיע לקופת התשלום ועוד. הדאטה מתנקז למאגר נתונים ומסייע להעמיק את הקשר עם הלקוחות, ולהבין את הצרכים וההעדפות שלהם.
בשלב זה נכנסות לפעולה מערכות מרקטינג אוטומיישן. מעתה הכל מתנהל באופן אוטומטי בשילוב מגוון כלי שיווק כמו דיוור ישיר, עמודי נחיתה, הודעות SMS ועוד. כל פניה מותאמת לקוח עם שם ומסר אישי, כולל הצעות מכר רלוונטיות אליו. המערכת מבצעת ניטור, אנליזה והפקת לקחים בזמן אמת לצורך שיפור הביצועים בכל רגע נתון. נשמע מדהים? וזה עובד!

כלי חובה לחנויות איקומרס עם תוצאות מוכחות
למי מתאים מרקטינג אוטומיישן?לחנויות ואתרי מסחר גדולים או קטנים, אתרים שמספקים שירותים מסחריים בביטוח, השקעות, בנקאות ועוד, וגם אתרי חדשות ותוכן. מרקטינג אוטומיישן רלוונטי למנהלי שיווק בעולמות מסחר אלקטרוני, מנהלי מותג, מנהלי דיגיטל, מנהלי ECOM, CDO, CRO.
לאחר בדיקת מערכות שיווק מובילות באיקומרס ביניהן אקטיב טרייל activetrail, מיילצ'ימפ mailchimp, פלאשי Klaviyo, drip, flashy ועוד – מצאנו מערכת מרקטינג אוטומיישן שעושה את העבודה טוב מכולם. קוראים לה TERRA. 
המערכת תורמת להגדלת הכנסות אצל לקוחות רבים, ביניהם VINIA מוצר מוביל בתחום הפודטק של תוסף תזונה מענבים אדומים "מרקטינג אוטומיישן של TERRA הוביל לצמיחה של 30% בהכנסות החודשיות במכירות אונליין, תוך שהוא מצמצם נטישות לקוח, משפר את כמות ואיכות הלידים ומייצר חוויית מותג".
Cityr קבוצת נדל"ן מובילה בעלת קרן השקעות ייחודית בתחום התשתיות בארה״ב, מדווחת "מרקטינג אוטומיישן של TERRA חוסך לנו מאות אלפי שקלים בשנה באמצעות מסעות שיווק אוטומטיים, והיום אנו מגיעים ליותר משקיעים כשירים במקביל לירידה בהוצאה הפרסומית. לעומת ספקים אחרים שדרשו מאות אלפי שקלים לאיסוף דאטה, TERRA מספקים marketing automation במחירים שפויים."

מרקטינג אוטומיישן היא כלי השיווק המתקדם ביותר היום לחנויות איקומרס. אז במקום לפספס מכירות מלקוחות נוטשים או לא חוזרים – תנו למומחים של TERRA להקים עבורכם אוטומציות שעובדות אפילו בזמן שאתם ישנים, והאתר שלכם ימכור הרבה יותר!

    לקבלת מידע שיווקי בנוגע לכתבה זאת ובהתאם לתקנון האתר ולתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות, השאר פרטיך