כיצד חולי סוכרת יכולים ליהנות מהיתרונות הבריאותיים שביין אדום?

1,638 צפיות

מחלת הסוכרת נחשבת לאחת המגיפות של העולם המודרני •ממה היא נובעת וכיצד היא משפיעה על הגוף • מה יכול לשפר את הבריאות של החולים

עם סטטיסטיקה שמספרת על 382 מיליוני חולים בכל רחבי העולם, מחלת הסוכרת נחשבת לאחת המגיפות של העולם המודרני. לצד הגנטיקה, העובדה שאנחנו לא מקדישים זמן לפעילות גופנית, נמצאים שעות מול המחשב ולא מקפידים על תזונה נכונה – גורמת לעלייה של רמות הסוכר בדם. וכאשר העלייה הזו לא נבלמת: זה רק עניין של זמן עד שכלי הדם, הלב והכליות יתחילו לשגר אותות מצוקה.

מה חולי סוכרת יכולים לעשות עבור הבריאות שלהם?

שינוי באורח החיים מהווה את הדרך האידאלית להתנהל מול המחלה ולהחזיר לעצמכם את השליטה. הקפדה על ביצוע של פעילות גופנית קבועה, בדיקות תקופתיות ותזונה נכונה הם המפתחות לשמירה על בריאות תקינה ומניעה של הידרדרות המחלה. חשוב להקפיד על צריכה של סיבים תזונתיים, המצויים בשפע בדגנים מלאים ובקליפות של ירקות ופירות. כדאי להוסיף לכל ארוחה סלט ירקות ולצרוך באופן קבוע שפע של נוגדי חמצון טבעיים. נוגדי החמצון, נמצאים ביין ובפירות אדומים ועוזרים לנו לווסת את רמות הסוכר בדם ולמנוע טרשת עורקים.

 הבעיה – לחולי סוכרת לא מומלץ לצרוך כמות גדולה של פירות ובטח שלא יין

בגלל שהפירות נחשבים למתוקים במיוחד ומלאים בסוכר, חולי הסוכרת אינם יכולים לצרוך אותם על בסיס קבוע, כך שבלתי ניתן ליהנות מכל היתרונות הבריאותיים שלהם ומכל נוגדי החמצון שהם מכילים. למרבה הצער, גם היין אינו מומלץ על ידי מרבית הרופאים למי שסובל ממחלת הסוכרת. היין מכיל אלכוהול אשר עשוי להפריע לתפקוד של מרבית תרופות המרשם וכמויות אדירות של סוכר וקלוריות בכל בקבוק

הפתרון: תוסף תזונה מהפכני שמאפשר ליהנות מיתרונות היין האדום – בלי סוכר ואלכוהול

לחולי סוכרת אולי אסור לשתות אלכוהול, אבל זה לא אומר שהם צריכים לוותר על כל  היתרונות הבריאותיים שביין האדום. למעשה, פיתוח ישראלי שנעשה בשיתוף המרכז הוולקני עשוי לשנות את כל מה שחשבתם על יין ולאזן באופן טבעי את רמות הסוכר שלכם.