טיפים לארוחת בוקר המושלמת

524 צפיות

ארוחת הבוקר מאיצה את מערכת העיכול שלכם אחרי לילה ללא פעילות, והיא נותנת לכם את האנרגיה הדרושה להחזיק מעמד עד לארוחת הצהריים.

כולנו יודעים שארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר של היום. בלעדיה, כנראה שלא נתפקד בצורה הטובה ביותר שאנחנו יכולים, וחבל. מדובר בעשרים דקות מהיום שלכם שיכולים לשנות לכם את כל היום. ארוחת הבוקר מאיצה את מערכת העיכול שלכם אחרי לילה ללא פעילות, והיא נותנת לכם את האנרגיה הדרושה להחזיק מעמד עד לארוחת הצהריים. ארוחת הבוקר המושלמת תהיה מורכבת מפחמימות, סיבים ופרוטאינים – מהם אפשר להכין מגוון רחב של ארוחות בוקר בריאות וטעימות!

א בוקר

ביצים

לא חשוב באיזה צורה – חביתה, מקושקשת או ביצה קשה, העיקר שתאכלו ביצה. זה נכון שבחלבון יש הרבה כולסטרול אבל זה מתגמד ליד היתרונות שיש בלאכול ביצה. יש בהם הרבה פרוטאינים וויטמין d, והם מעניקים את האנרגיה הדרושה כדי להתחיל את היום.

שיבולת שועל

עשיר בשומנים חומציים של אומגה 3, אשלגן, חומצה פולית וסיבים ארוחת בוקר עם שיבולת שועל תיתן לכם אנרגיה שתחזיק אתכם במשך כל הבוקר. זה גם עוזר להוריד את רמות הכולסטרול בדם וזה בריא ללב. תוכלו לאכול את זה עם חלב או עם יוגורט ולהוסיף קצת דבש לטעם במידת הצורך.

אשכולית

אדומה או לבנה, לא חשוב איזה, העיקר תאכלו אשכולית. האשכולית גם טעימה וגם עוזרת להוריד במשקל. זה ממלא, מזין ומלא במים וחומרים אנטי חומציים. פירות בכללי עוזרים לגוף לשרוף שומן ביעילות רבה יותר, ועוזרים לרסן את התיאבון במשך היום. תאכלו את האשכולית עם קצת סוכר אם היא חמוצה לכם מידי ותצרפו לזה פרוטאין (יוגורט) לארוחת בוקר בריאה!

א בוקר 2

חמאת שקדים

או חמאת קוקוס, במקום החמאה הרגילה שלכם יכולה לעשות פלאים לגופכם. אם אתם לא אוהבים ביצים או מוצרי חלב, תוכלו לקבל את כל הפרוטאינים שאתם צריכים מחמאת שקדים. תאכלו עם פירות חתוכים כמו בננה או תפוח עץ לארוחת בוקר מושלמת ומזינה.

מיץ תפוזים

כי מה זו ארוחת בוקר בלי כוס סחוט טרי של מיץ תפוזים. יש בזה הרבה קלוריות לכן מומלץ לשתות רק כוס ביום, אבל הכוס הזו חשובה ביותר וצריכה להפוך למרכיב עיקרי וקבוע בארוחת הבוקר שלכם. זה נותן בוסט אדיר של ויטמין c שטוב למערכת החיסונית ולהרגשה הכללית.

t cuer 3

 

אם הבריאות שלכם חשובה לכם, זה הזמן לשפר אותו. לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים