מחפשים נכס להשקעה? כדאי שתכירו את הפנינה של דרום תל אביב

2,065 צפיות

בתקופה האחרונה העיניים נשואות אל שכונות דרום-מזרח תל-אביב, שמתחילות "להתמרכז" ולהפוך לאזורים מדוברים, מבוקשים ומלאי פוטנציאל. המחירים הבלתי-נתפסים של צפון-מרכז תל-אביב, והצמיחה העתידית של תושבים בעיר המרכזית (ההערכה היא גידול של 50 אלף תושבים ב-15 השנים הבאות), הפכו את דרום העיר לפנינת הנדל"ן החדשה שכולם מטפחים


בין הפרויקטים הראשונים שמסמנים את השינוי החד באזור דרום מזרח תל-אביב תמצאו את פארק תל-אביב, שכונה חדשה ומלאת פוטנציאל בצמוד לפארק שתולים החדש המהווה חלק מפארק מנחם בגין. בשנים האחרונות התחילה בשכונה בנייה של בניינים מודרניים ומעוצבים בני 17-18 קומות. השכונה הזו כבר מסתמנת כשכונה קהילתית-משפחתית, המאכלסת משפחות צעירות ומוקפת בשטחים פתוחים וירוקים, מסלולי אופניים ופעילויות פנאי.


[pojo-gallery id="9470"]


כבר היום השכונה החדשה שהולכת ומתפתחת יושבת על צירי תחבורה מרכזיים, ממוקמת לצד אטרקציות אטרקטיביות כמו הספארי, שוק התקווה המשגשג וצמודה לפארק מנחם בגין ופארק אריאל שרון, המהווים כנראה את הרצף הירוק העירוני הגדול ביותר במזרח התיכון. אך מה שבעיקר מושך את המשקיעים זו ההבנה שבשנים הקרובות נראה תנופה מדהימה בפיתוח, כולל התפתחות של מערכת תשתיות ומערכת החינוך, שיהפכו את דרום מזרח העיר בכלל, ואת שכונת פארק תל-אביב בפרט, למרכזית באמת.

הפרויקט הזה נחשב לאחד הפרויקטים המשנים לחלוטין את מפת העיר ואת שוק הנדל"ן, כחלק ממגמת התחדשות עירונית שעובר אזור דרום-מזרח תל אביב, במטרה להפוך אותו למוקד מגורים ותעסוקה של משפחות כאלטרנטיבה לשכונות המגורים בצפון העיר רק בהבדל משמעותי – המחיר.

משקיעים המחפשים נכס מניב להשקעה ימצאו אותו בפארק תל אביב

בזמן שדירות בנות 3 חדרים בצפון ומרכז תל אביב נושקות ואף חוצות את הרף האסטרונומי של 4 מיליון ₪, זוגות צעירים ומשפחות צעירות מבינים שמגורים שם הם בגדר כמעט הבלתי-אפשרי, ולכן הם מחפשים בנרות אחר מקומות חדשים, איכותיים ובמחירים סבירים, כל עוד הם מתאפשרים.

שכונות דרום תל-אביב מספקות בדיוק את הצורך הזה, ויוצרות את השילוב המבוקש בין טבע וירוק לבין חיים אורבניים וצעירים. במגדלים המודרניים והמעוצבים תמצאו כ-530 יחידות דיור (חלקן הגדול כבר מאוכלס), וביניהן דירות 3, 4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים מרווחים עם מרפסות ענק.


נכס להשקעה בדרום-מזרח ת"א


משקיעים עם עיניים טובות שמצליחים לראות קדימה, יוכלו להבחין שאזור דרום תל-אביב – ושכונת פארק תל אביב המתפתחת בקצב מסחרר הוא העתיד הנדל"ני, האיכותי, הצעיר והמשפחתי של תל-אביב, ושם מסתתרת פנינת הנדל"ן הבאה. זה בדיוק הזמן לרכוש דירה באחד האזורים המתפתחים הנחשבים ביותר בישראל, ולהבטיח נכס מניב ומבוקש לשנים רבות קדימה.

השאירו פרטיכם עכשיו לתאום פגישה אישית >>

    השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם

    לקבלת מידע שיווקי בנוגע לכתבה זאת ובהתאם לתקנון האתר ולתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות, השאר פרטיך