מה כפות הרגליים שלך אומרות עליך?

1,376 צפיות

כפות הרגליים, אנחנו עומדים עליהם חצי מהיום, מקשטים אותם עם לקים ונעליים יפות ומידי פעם מפנקים אותם במסאז' טוב. אבל חוץ ממידת נעליים, האם יש עוד דברים שנוכל ללמוד מכפות הרגליים שלנו? כנראה שהתשובה היא כן…

כפות הרגליים הם כנראה החלק הכי פחות מושך בגוף שלנו, אלא אם כן יש לך פטיש לכפות רגליים ואז זה כנראה הדבר הכי יפה. עם כל הכיעור שבדבר, כפות הרגליים יכולות להגיד הרבה יותר ממה שאתם חושבים. כמו שיש אנשים שקוראים בכפות ידיים, ככה גם ניתן לקרוא בכף הרגל ולדעת הרבה דברים על פי כמה מאפיינים בסייסיים כמו גודל, צורה ואורך האצבעות. ישנם 10 סוגים עיקריים של כפות רגליים ואיתם 10 סוגים של אופי ואישיות. כמובן שלא מדובר פה במדע מדויק, וגם לא במשהו שבאמת ניתן להוכיח, אבל כמו בכל דבר בחיים, יש בזה גם תמיד צל של אמת, מספיק בשביל שניקח מזה את הדברים שאנחנו צריכים.

הרגל הרומית

רגל רומית

זוהי הצורה הנפוצה ביותר של כף רגל בעולם, אצבעות הרגל פרופורציונליות והאצבע הגדולה היא באמת הגדולה מכולן. אנשים בעלי כף רגל כזו הם בדרך כלל אנשים מאוד פתוחים וחברותיים, ואפילו כריזמתיים. הם יהיו אנשי עסקים או מרצים מעולים.

הרגל המרובעת

רגל מרובעת

בכף רגל כזו כל האצבעות הם באותו האורך, ידוע גם בשם ״כף רגל של העם״. היא נראית כמעט מרובעת לחלוטין בגלל צורת האצבעות. לאנשים עם כף רגל כזו יש נטייה להיות אנשים רגועים, ומחושבים כאשר הם ניגשים לקחת החלטות. כתוצאה מכך הם מאוד פרקטיים ואמינים!

הרגל היוונית

יוונית

ידוע גם בכינוייו ״רגל הלהבה״, החלק הבולט ביותר בכף רגל כזו הוא האצבע השנייה שארוכה יותר מכל היתר באופן משמעותי (גם יותר מהאצבע הגדולה). אנשים עם כף רגל כזו נוטים להיות אנשים בעלי מוטיבציה גבוהה ואף מדבקת. נפוץ ביותר בקרב אמנים וספורטאים, ואנשי ציבור ונואמים.

הרגל המתוחה

מתוחה

לכף רגל הזו יש מראה מאוד צר ודק, זה קורה בגלל שהאצבעות מאוד צפופות וקרובות אחת לשנייה. האצבע הגדולה היא בדרך כלל הגדולה מכולן, וממנה כל אצבע קצת יותר קטנה מקודמה. אנשים בעלי כף רגל כזו נוטים להיות אנשים מאוד פרטיים וסודיים, אימפולסיביים ובעלי מצב רוח שמשתנה רבות.

רוצים לדעת מה כפות הרגליים שלכם אומרים עליכם? לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים