הטיפול לטשטוש הקמטים מחזיק רק כמה חודשים? טכנולוגיית לייזר תוודא שהוא ישאר לאורך זמן

1,085 צפיות

טיפולים כמו הזרקת חומצה היאלרונית הם פתרון מצוין לטשטוש קמטים מיידי, אבל הבעיה היא שהם לא מחזיקים מעבר לכמה חודשים, ובסופו של דבר הקסם מתפוגג • טכנולוגיה חדשנית תסייע לטיפול להחזיק מעמד לאורך זמן ותתרום למראה צעיר וחיוני

יש דברים שאי אפשר להתחמק מהם ככל שעובר הזמן – הילדים גדלים, הגוף הוא לא מה שהיה אתמול, וכן, גם הקמטים מתחילים לצוץ. זה קורה לכולנו בלי יוצא מן הכלל – אנחנו הולכות ומתבגרות, ועם ההתבגרות מגיעים גם סימני הגיל. בהתחלה קצת מסביב לעיניים, אחר כך יורדים ללחיים, ובשלב מסוים אנחנו מביטות במראה ומחליטות: "לא עוד". ואז מתחיל החיפוש בתקווה לעשות את הבלתי אפשרי ולהחזיר את הזמן לאחור. אנחנו מורחות קרמים, מתייעצות עם קוסמטיקאיות, ורובנו אף ניגשות לטיפולים כמו הזרקת בוטוקס וחומצה היאלרונית – הכל כדי לטשטש את קמטי הגיל האלו.

הבעיה: לאחר כמה חודשים – אפקטיביות הטיפול יורדת והקמטים חוזרים

טיפולים כמו הזרקת חומצה הילארונית הם פתרון מצוין לטשטוש קמטים מיידי, אבל הבעיה העיקרית היא שהם לא מחזיקים מעבר לכמה חודשים. בסופו של דבר הקסם מתפוגג, ואנחנו שוב חוזרות להיות סינדרלה עם סימני הגיל הלא נעימים על הפנים, ומחפשות את הפיה הקסומה שתהפוך אותנו לצעירות. כל מי שהתנסתה בהזרקות חוששת מאותו יום אכזרי, בו היא תצטרך לחזור למילוי ולעבור את כל התהליך מחדש.

מדוע נוצרים קמטים בעור ככל שאנחנו מתבגרות?

למרבה הצער, שני חומרים חשובים שמצויים בעור הפנים שלנו, הולכים ואוזלים עם הזמן – האחד הוא קולגן, חלבון האחראי על מיצוק העור. למעשה מדובר בסיבים המותחים את העור כמו חבלים קטנטנים, כאשר במהלך השנים הם הולכים ונרפים, ואף נשברים – וכך העור שלנו מאבד את המרקם המוצק והמתוח שלו.

החומר השני הוא חומצה היאלרונית – מולקלות זעירות האוגרות מים ולכן גורמות לנפח וללחות חיונית בעור. תתפלאו לגלות שחומר זה מצוי אצל כולנו בעור באופן טבעי, אך כאשר הוא מתחיל לאזול, נוצרים הקמטים והשקעים, והלחות הטבעית הופכת ליובש מציק.

מתוך כך, אם נסתפק בהזרקת חומצה היאלרונית לעור, אומנם נמלא את הקמטים, אך מרקם העור ימשיך להיראות ולהרגיש רופס ולא מוצק.

הפתרון: שילוב טכנולוגיית לייזר חדשנית, לצד ההזרקות

למזלנו, אנחנו חיות בעידן הטכנולוגיה – ואם עבר את גיל 40 – יש חידוש שחשוב שתכירי. הפתרון להענקת מראה צעיר ורענן לאורך זמן כבר הגיע אלינו על הכרכרה של סינדרלה, והוא פה כדי להישאר ולא להיעלם בחצות. מה שמוביל את המהפכה הוא טיפול לייזר חדשני בשם בפוטונה, שהפך לטרנד מתחזק בעולם אצל נשים וגברים.

הטכנולוגיה החדשה לוקחת בחשבון שהגורם לקמטים הוא מחסור בקולגן, שכאמור, שומר על אלסטיות העור ומיוצר פחות ופחות ככל שאנחנו מזדקנים. הטיפול למעשה מעודד את העור לייצר קולגן באופן טבעי. כן, באופן טבעי – ללא הזרקה, חתכים, שאיבה או מתיחה!  אותו קולגן משקם את מרקם העור ומסייע למניעת הקמטים וחזרתם, בתהליך הדרגתי וטבעי.  טיפולי הלייזר נעשים על ידי רופא בלבד, בשנה הראשונה יש להגיע כל מספר חודשים (תלוי בהנחיית הרופא ובגיל המטופלת), ובהמשך יש להגיע פעם בשנה לשימור התוצאה.

הטיפול יעיל במיוחד כאשר משלבים אותו עם הזרקות חומצה היאלרונית, שכן דמיינו לכן אישה שעברה דיאטה דרמטית או אפילו טיפול לקיצור קיבה – היא אמנם רזה, אבל הגוף שלה לא חטוב, ולמעשה אפילו רופס ובעל מראה לא בריא. המכשיר החדשני "מכניס את העור לכושר", וגורם לכך שייצור הקלוגן בעור לא יפסיק לרגע, והעור ממש יחזור בזמן ויהפוך צעיר וחיוני, ואילו השילוב עם הזרקות החומצה ההיאלרונית דואג שגם הנפח יחזור לפנים והקמטים יתמלאו.

בעולם כבר הבינו ששילוב ההזרקות עם טכנולוגיית הלייזר- פוטונה, ינצח את הקמטים

אז אם גם לך נמאס מפתרונות יקרים לטווח קצר – אנחנו מזמינים אותך להצטרף עוד היום למהפכה ששינתה את עולם הקמטים. השילוב בין הזרקה של חומצה היאלרונית ובין טכנולוגיית הלייזר-פוטונה – הוא הפתרון המנצח למראה פנים מתוח, צעיר ויפה לטווח ארוך.

גם לך מגיע ליהנות מעור פנים צעיר!  אנחנו מזמינים אותך לדיאגנוזה ממוחשבת של עור הפנים והתאמה אישית של הטיפול להצערת העור – במתנה! >>>

    בואי לראשל"צ, השאירי פרטים ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם

    לקבלת מידע שיווקי בנוגע לכתבה זאת ובהתאם לתקנון האתר ולתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות, השאר פרטיך