אמא – חשבת שאת עושה הכל למען ילדייך, אבל מה עם הדבר הזה? 

936 צפיות

כשזה נוגע למשפחה, יש שני דברים שלא נחסוך עליהם: בריאות ובטיחות • נקפיד על המזון הכי בריא והתרופות שיחזירו את החיוך לבייבי הקטן כשהוא חולה • אנחנו משקיעים בכיסאות הבטיחות האיכותיים ביותר • אז איך זה שעד היום לא דאגנו למערכת בטיחות מצילת חיים ברכב? הזדמנות להתקין מערכת מצוינת – במחיר המשתלם ביותר

ברגע שאת הופכת להיות אמא, כל שיווי המשקל שלך משתנה ומתמקד בדבר החשוב ביותר לך: הילד שלך. ואת תעשי הכל בשבילו – את תקני לו את העגלה היקרה ביותר, המשחקים הצבעוניים והמפתחים ביותר, הבגדים עם הבד הכי מפנק והמנשא החזק ביותר בשוק.

כמובן, יש שני דברים שלא תחסכי עליהם לא משנה מה: בריאות ובטיחות. את תקני את המזון הכי בריא ואת התרופות שיחזירו את החיוך לבייבי הקטן כשהוא חולה, וכמובן לא תחסכי על כיסא הבטיחות האיכותי ביותר, גם אם הוא עולה כמה אלפי שקלים. בסופו של דבר, את רוצה שלילדים שלך יהיו חיים מאושרים ובטוחים, ואת תוציאי את הסכומים הגבוהים ביותר כדי שזה יקרה.

אז איך זה שעד היום לא דאגת למערכת בטיחות שעשויה להציל חיים?

למרות הכל, גם בתור אמא דואגת ואוהבת, יש סיכוי ששכחת משהו. רכבים משפחתיים רבים לא כוללים את אחד הכלים החשובים ביותר ברכב – מערכת בטיחות מצילת חיים. היום, מערכת בטיחות היא אחד הכלים המשמעותיים ביותר על הכביש, שדואגת שכל נסיעה תהיה בטוחה וחלקה ככל האפשר.

מערכות בטיחות נועדו לסייע במניעת תאונות הנובעות מהגורם האנושי, ומספקות לנו עין שלישית שפקוחה לפנים. עין שלישית שלא נרדמת אחרי לילה קשה עם התינוק, לא מתעסקת בילדים שיושבים מאחורה, ולא מאבדת ריכוז כשהטלפון מצלצל. עין ששמה לב למה שקורה על הכביש לפניך, סורקת את השטח מקדימה, ומתריעה לפני סכנה פוטנציאלית – וכך מסייעת במניעת תאונה שיכולה להיגרם משנייה אחת של חוסר תשומת לב…

עבור המשפחה שלך: מערכת הבטיחות של מובילאיי

לפני שאת רוכשת מערכת בטיחות, כדאי שתבחרי בזו שתעשה את העבודה הטובה ביותר – ותשמור על הילדים שלך בטוחים מפני כל סכנות שעלולות להתעורר בכביש, ואנחנו יודעים שיש הרבה כאלו. מערכת הבטיחות של מובילאיי הינה מערכת כחול-לבן עם ניסיון של מעל 18 שנים בשוק. מובילאיי הינה מערכת מתקדמת, שתריעה מפני סכנות שונות – בין אם זה מפני התנגשות ברכב שממול, הולך רגל שמתפרץ לכביש, סטייה מהנתיב או אפילו חריגה ממהירות מותרת.

מעל 27 יצרניות מובילות בעולם כבר בחרו בטכנולוגיה של מובילאיי עבור רכביהן. מובילאיי הישראלית מסייעת למניעת תאונות דרכים מיותרות ומסוכנות ומצילה חיים.

עכשיו זה הזמן הטוב ביותר להתקין מובילאיי ברכב – הנחות מכל הכיוונים

ואם את עוד לא בטוחה, תשמחי לשמוע איך אפשר להשיג המון הנחות על מערכת בטיחות לרכב:

  • תקנה חדשה של משרד התחבורה – משרד התחבורה החליט שמערכות בטיחות הן כה חשובות ברכב, ולכן הוחלט לתת הנחה משמעותית ברישיון הרכב למי שיתקין אותה. לפי תקנה 151 החדשה של משרד התחבורה, אדם המתקין מערכת בטיחות ברכב משומש יקבל החזר כמעט מלא על המערכת דרך הנחה של עד 1500 ש"ח בתשלום רישיון הרכב.
  • הנחה בביטוח החובה – רכב בו מותקנת מערכת בטיחות זוכה להנחה משמעותית בביטוח החובה – הנעה בין עשרות למאות שקלים, שכן הסיכוי שהרכב יהיה מעורב בתאונה הופך לנמוך.
  • הנחה ממובילאיי – הדובדבן שבקצפת, המחיר של מובילאיי ירד בכ-30%, כך שאין לך יותר תירוצים.

דאגו לבטיחות הילדים עוד היום >>>

    ההנחה לזמן מוגבל - מהרו ותיהנו מחסכון משמעותי!

    השאירו פרטים וניצור עמכם קשר >>>

    לקבלת מידע שיווקי בנוגע לכתבה זאת ובהתאם לתקנון האתר ולתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות, השאר פרטיך