אם הספורט הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלכם – אתם בוודאי תבינו אותי. אני והחבר’ה שלי נפגשים כל שבוע במגרש הכדורסל השכונתי כבר במשך שנים, ואין כמעט דבר שאני מחכה לו יותר. אתם בוודאי יודעים שלא הרבה דברים יכולים לעצור בעדכם מלעסוק בתחביב הספורטיבי האהוב עליכם, בין אם מדובר על ריצת בוקר בים, רכיבת שטח על אופניים, הוצאת אגרסיות בחדר הכושר או הליכה בפארק.



אבל מה קורה במצב של פציעה או כאב שמתחיל לאט לאט להעביר אתכם לכיוון אלו שצופים מהצד?

לפני כמה שנים נפצעתי בגיד אכילס בקרסול. סבלתי מכאבי תופת וניסיתי סוגים שונים של טיפולים – קרמים, משחות, מתיחות, פיזיותרפיה, אבל שום דברלא עזר לאורך זמן. חייתי עם הכאבים איכשהו, אבל הפחד הכי גדול שלי היה שלא אוכל להמשיך לשחק כדורסל עם החבר’ה. לא הייתי מוכן להסכים לזה. במשך השנים, ניסיתי כל טיפול אפשרי, אבל שום דבר לא הועיל לאורך זמן, ואפילו הרופא המליץ לי לעזוב את הכדורסל וללכת לשחות. אני? לשחות? מה פתאום! ניסיתי להמשיך לחיות עם הכאבים ברגל, אבל זה התחיל כבר להיות בלתי נסבל, והאמת שכבר התחלתי לפחד שהכאבים האלו מצביעים על בעיה אקוטית יותר שמתפתחת בגוף שלי.

לא האמנתי שיש פתרון טבעי ופשוט שיקל על הכאב

יום אחד, חבר מהעבודה המליץ לי על בי-קיור לייזר ואמר שהמכשיר מאוד עזר לו בבעיית גב שהייתה לו. בהתחלה הייתי סקפטי, לא הייתי בטוח שהמכשיר יעיל ואפילו צצו לי כל מיני חששות בראש, למשל, האם סתם אבזבז את הכסף על משהו שלא בטוח יועיל לי? אבל ברגע שהחבר סיפר, החלטתי שאני חייב לנסות. קניתי את הבי-קיור לייזר והתחלתי לטפל בעצמי, שש דקות פעמיים ביום, מסביב לקרסול הפגוע. ממש הופתעתי כשראיתי שתוך שלושה ימים היה שיפור מדהים. בתום שבוע הפסקתי את הטיפול, לא היה צורך בו יותר. מבחינתי זה נס. הנס הזה אפשר לי לחזור לחיים רגילים אחרי פציעה קשה. חזרתי למגרש הכדורסל, חזרתי לחברים, חזרתי לדברים החשובים שבחיים.



 כיצד עובד המכשיר החדשני שהרופאים מכנים “פלא טכנולוגי" ?

בי-קיור לייזר ספורט הוא מכשיר רפואי יעיל ובריא לטיפול בבעיות אורתופדיות וכאבים הנובעים מדלקות ופציעות ספורט אקוטיות וכרוניות. המכשיר, שרופאים, אורתופדים וכירופרקטים בבתי חולים בארץ ובעולם מכנים “פלא טכנולוגי ורפואי” – מקל באופן משמעותי על הסובלים מכאבים כרוניים או אקוטיים ומאפשר להם חזרה לשגרת חיים רגילה ונטולת כאבים. המכשיר מבוסס על פיתוח ופטנט ישראלי, אשר עשה פריצת דרך בארץ ובעולם, בתחום טכנולוגיית הלייזר הרך, הפועלת באמצעות פולסים ייחודיים שמתמקדים במקור הכאב ומקלים עליו במהירות. הטיפול בלייזר הרך מעורר את מנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף, ובכך מקל באופן משמעותי על הסובלים מכאבים כרוניים או אקוטיים ומאפשר להם חזרה לשגרת חיים רגילה ונטולת כאבים. המכשיר מיועד לטפל במגוון רחב של תסמונות, כאבים ודלקות – לרבות דלקות פרקים, דלקות עצבים ופציעות ספורט למיניהן – והוא ידוע כמאיץ הליכי איחוי שברים. בנוסף למטופלים הסובלים מכאבים בעקבות מחלה, נזקי מאמץ או גיל, ספורטאים רבים בארץ ובעולם גילו את אפקטיביות המכשיר ומשתמשים בו באופן יומיומי.



היתרונות שבטיפול ביתי וטבעי בכאבים

מה שהכי אהבתי במכשיר הבי-קיור, זה שמדובר הטיפול טבעי לחלוטין. אני משתדל להמעיט כמה שאפשר בתרופות, אפילו במקרים בהם אני ממש חולה, אני משתדל קודם כל לנסות פתרונות טבעיים, ורק אם אין ברירה – פונה לכימיקלים שהרופא רושם לי, כך שהתלהבתי במיוחד מכך שלא מעורבים בתהליך הזה שום חומרים. זהו טיפול טבעי, שאין בו שום סיכונים ואין לו תופעות לוואי כמו בתרופות.

נגמרו הסיבות לחיות עם הכאב – שש דקות טיפול ישנו את חייכם!

כמו בכל התפתחות טכנולוגית בעולם הרפואה, מה שהיה נחלתם של בתי חולים, רופאים וספורטאים, הופך כיום נגיש לכל מי שסובל מכאבים ורוצה להקל עליהם. ממש כמו המדחום הדיגיטלי, מכשירי אינהלציה ומספר רב של מוצרים שתוכננו לשימוש ביתי, היום כל אחד שסובל מכאבים יכול סוף סוף לגשת לארון התרופות וליהנות מפתרון טכנולוגי ביתי לכאבים – בשש דקות טיפול ביום ובמחיר שווה לכל נפש. אז למה לחיות עם הכאב?

סובלים מכאבים, בעיות אורתופדיות או דלקות שהורסים לכם את השגרה? אין סיבה להמשיך לסבול!

    הפתרון הטבעי והפשוט לכאב. עכשיו ב 15% מתנה! השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם

    בכפוף לתקנון

    לקבלת מידע שיווקי בנוגע לכתבה זאת ובהתאם לתקנון האתר ולתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות, השאר פרטיך