שוכרים דירה? איך תגרמו לבית להיראות מיליון דולר

1,903 צפיות

בישראל של היום, לא פשוט לקנות דירה, אבל זה לא אומר שחייבים להתפשר על עיצוב הבית • שירות חדש, יעיל ונגיש, יאפשר גם לכם להזמין מעצבות פנים מהשורה הראשונה שיבצעו את העבודה עבורכם – ויחוללו בדירה מהפך בין לילה • איך זה עובד?

לא קל לקנות דירה כיום, ורבים מאיתנו מוצאים את עצמינו שוכרים דירה שנים רבות. אחד החסרונות העיקריים בכל הנוגע להשכרת דירה הוא חוסר היכולת לעצב אותה בדיוק כמו שחלמנו – ולהשרות בה את האווירה שתמיד רצינו. בין אם זה קיר שצבוע בארגמן, גופי תאורה צבעוניים, ספות מעוצבות, או מדפים שתמיד קיווינו שיהיו שם, תמיד מגיעה המחשבה הקבועה: למה להשקיע זמן וכסף, אם הדירה בכל מקרה לא שלנו ובוודאי שלא לתמיד?

בעידן הנוכחי – לא חייבים להיות עשירים כדי ליהנות מעיצוב פנים מקצועי

החדשות הטובות הן שאנחנו חיים בתקופה בה עיצוב פנים הוא לא נחלתם של העשירים בלבד. כמו שניתן למצוא מנות שף בפיתה, טיסות לואו קוסט ועוד – היום גם עיצוב פנים איכותי נגיש לכולנו, והדירה השכורה שלכם יכולה להיראות עכשווית, טרנדית, מסוגננת, ובדיוק כמו שתמיד חלמתם עליה – במחיר שווה לכל כיס.

נעים להכיר: חבילת הסטיילינג שתחולל מהפך בדירה השכורה

הכירו את חגית ומיכל, מעצבות פנים עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה והתמחות בתחום הפרטי והעסקי. חגית ומיכל זיהו את הדילמה שנובעת מהרצון לעצב דירה שכורה, מול החשש מהוצאה כספית גבוהה, והחליטו ליצור חבילת סטיילינג ייחודית, המותאמת במיוחד עבור אנשים המחפשים עיצוב פנים מהיר, קליל, זול ונוח.

מהפיכה של עיצוב בן לילה. מעצבות הפנים חגית ומיכל

התהליך מורכב משלושה צעדים פשוטים, שלמעשה משחררים את הלקוח מכל ההחלטות הקשות והמייאשות של עיצוב פנים, וכמובן מהמשימות הרבות הכרוכות בתהליך – החל מרכישות ועד צביעה והתקנה – ומותירות אותו עם דירה מעוצבת ועכשווית כעבור חודש אחד בלבד.

השאירו פרטים ונציג יצור אתכם קשר

ב-3 צעדים פשוטים – המעצבות יהפכו את הדירה לבית החלומות

מעצבות הפנים מנהלות תהליך פשוט ויעיל, שבסופו יתחולל המהפך בדירתכם, כאשר כל העבודה כמובן – עליהן.

שלב 1: בניית תוכנית עם המעצבות

בתחילת התהליך מתקיימת פגישה עם חגית ומיכל, במהלכה בוחרים את הקונספט של הדירה ומתאימים אישית לתקציב ולסגנון. נערכות מדידות, צילומים והתאמות. מכאן – הכדור בידיים של המעצבות.

שלב 2: המעצבות מתחילות לעבוד מאחורי הקלעים

 במשך כחודש ועד חודש וחצי, עובדות המעצבות מאחורי הקלעים ודואגות לפרטי העיצוב, בדי ריפוד, גופי תאורה ופלטת צבעים, תוך שהן דואגות למחירים המשתלמים ביותר בשוק. כמעט מיותר לציין, שלפני שהמעצבות יוצאות לדרך, הן מראות ללקוח בדיוק כיצד הבית ייראה בסיום התהליך, ובאיזה מחיר.

שלב 3: מהפך בן לילה 

 לאחר כחודש של רכישות, מתקיים 'יום הקמה', במהלכו מגיעות המעצבות להתקין את גופי התאורה, לצבוע את הדירה, ולתלות ולמקם את החפצים בחלל. ולא, אתם לא צריכים להיות שם, אלא אם אתם מעוניינים בכך, אבל כך או כך – מדובר ביום אחד. כשתגיעו בערב מהעבודה, תיכנסו היישר לבית החלומות המושלם שלכם – וזאת בלי שכיתתם רגליים, בלי שלקחתם החלטות קשות ובלי שבזבזתם ימי חופשה מהעבודה. במילים אחרות – בלי להזיז אצבע.

הבית שלנו הוא אחד הדברים המשמעותיים והמשפיעים בחיים. אסור, והיום גם לא צריך,להתפשר על התחושה שהוא מעניק לנו מדי יום. כיום, בעזרת שירותי סטייליניג שכאלו, ניתן להפוך את הבית למקום המושלם שתמיד חלמנו עליו, ובמחיר שווה לכל כיס.

צרו קשר עם מיכל וחגית בטלפון: 0545280045

גם הדירה שלכם יכולה לעבור מהפך עיצובי ביום אחד! השאירו פרטים ונחזור אליכם 

    גם הדירה שלכם יכולה לעבור מהפך עיצובי ביום אחד! השאירו פרטים ונחזור אליכם

    לקבלת מידע שיווקי בנוגע לכתבה זאת ובהתאם לתקנון האתר ולתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות, השאר פרטיך