המדינה מעניקה לכם מתנה: כך תיהנו מהנחות על מערכת בטיחות לרכב

897 צפיות

כל הקודם זוכה: משרד התחבורה מסייע לשמור על חייכם ועל חיי המשפחה – ומעניק הנחה משמעותית על אגרת הרכב למי שמתקין מערכת בטיחות לרכב • זו תוביל להוזלה משמעותית גם בביטוח הרכב וגם ברישיון הרכב • מספר הרכבים שיהיו זכאים להנחה של עד 1500 ש"ח על רישיון הרכב מוגבל

רובנו מוצאים עצמנו על הכביש יום יום, ונמצאים בסיכון תמידי לתאונות דרכים קטלניות. מרביתן של התאונות נגרמות מטעויות אנוש, שהן תוצאה של חוסר תשומת לב, הסחת דעת, ילדים שבוכים במושב האחורי, שימוש בטלפון הנייד ועוד.

אם תשכילו למהר, תוכלו ליהנות מנוהל 151 של משרד התחבורה, שמאפשר לכם גם לחסוך כסף וגם, כמובן, להפוך את רכבכם לבטוח יותר ולסייע לשמור על חייכם.

ההנחה של משרד התחבורה מוגבלת בזמן ובכמות המערכות ותחסוך לכם עד 1500 ₪ באגרת הרישוי, אם רק תתקינו מערכת בטיחות המתריעה מפני סטייה מנתיב וסכנת התנגשות ברכב שמלפנים. מערכות הבטיחות של מובילאיי מסייעות לצמצם את תאונות הדרכים הנגרמות ע"י הגורם האנושי, בעזרת התרעות חכמות.

האם אתם עומדים בתנאים וזכאים להנחה על מערכת הבטיחות?

ההטבה מתייחסת לנוהל 151 שנכנסה לתוקף ב-19 בספטמבר 2017. בין היתר, היא מיועדת לרכבים משומשים בבעלות פרטית שמשקלם הוא עד 3.5 טון, שלא הייתה בעבר מותקנת בהם מערכת בטיחות, ששנת הייצור שלהם היא החל משנת 2000 והרכב נרשם בישראל לפני 1.5.17 – אם אלו חלים על הרכב שלכם – ברכותינו! אתם כנראה זכאים להנחה משמעותית.

מה צריך לעשות כדי לקבל את ההטבה?

ראשית, חשוב לדעת שאת ההנחה תקבלו ממשרד הרישוי בעת חידוש רישיון הרכב החל מחודשיים לאחר התקנת המערכת ברכב שלכם.

ההנחה הזו תתפרס על פני שלוש שנים: בשנה הראשונה תקבלו הנחה של עד 700 ש"ח בחידוש רישיון הרכב, בשנה השנייה תקבלו עד 700 ש"ח הנחה בחידוש רישיון הרכב ובשנה השלישית תקבלו עד 100 ש"ח הנחה בעת חידוש רישיון הרכב.

אם תמהרו ותתקינו את המערכת יותר מחודשיים לפני תאריך חידוש רישיון הרכב, תהיו זכאים להטבה עוד השנה. במידה ותתקינו את המערכת פחות מחודשיים לפני תאריך חידוש רישיון הרכב, עדיין תהיו זכאים להטבה – אך תקבלו אותה בשנה הבאה.

אבל כך או כך, ההטבה תסתכם בסכום של עד 1,500 שקלים, שמגיעה יד ביד עם מערכת בטיחות שתשמור על חייכם.

למה כדאי לכם לבחור בטכנולוגיה המתקדמת של מובילאיי

על מערכת הבטיחות שתתקינו להתריע מפני סטייה לא מבוקרת מהנתיב ומפני התנגשות ברכב שמלפנים. אלו הן שתי דרישות הסף אותן הציב משרד התחבורה כדי להעניק את ההנחה, כאשר שתי אלו הם אכן בין הגורמים העיקריים לתאונות הדרכים הקשות, אך לא היחידים.

מערכת הבטיחות המקיפה של מובילאיי, נותנת לכם מעבר לשתי הדרישות של משרד התחבורה, התרעות נוספות מפני סכנות בהן אתם עשויים להיתקל על הכביש. הולכי רגל או רוכבי אופניים שצצים לפניכם, אי-שמירת מרחק מהרכב שמלפנים, או נסיעה במהירות מופרזת – הם רק חלק מהסכנות שאורבות לכם במהלך נסיעה, וכדאי שתהיה לכם עזר שיתריע בפניכם על כל סכנה ובמקרים מסוימים – ממש יציל את חייכם.

המערכת היחידה שתענה על כל הצרכים הללו היא מערכת מובילאיי המתקדמת, אותה רכשה לאחרונה ענקית הטכנולוגיה האמריקאית אינטל, בכ-50 מיליארד שקלים.

וזה לא מסתכם שם, 27 יצרניות רכב בינלאומיות כבר בחרו בטכנולוגיה של מובילאיי עבור הרכבים שלהן, ביניהן אאודי, מאזדה, סוזוקי, סקודה, יונדאי, הונדה, דאצ'יה, איסוזו, אופל, סיטרואן, לנדרובאר, פרארי, פולסקווגן, BMW ,GM ועוד, מה שהביא לכך שמעל ל-21 מיליון נהגים ברכבי העולם, כבר נהנים מנסיעה בטוחה יותר בזכות הפיתוח הישראלי.

 

במערכת מובילאיי תמצאו שש התרעות מתקדמות, המתריעות מפני כל הסכנות הנ"ל – והן כולן מאוגדות בתוך מוצר אחד שתסייע לשמור על הבטיחות שלכם.

לסיכום, אם אתם מעוניינים לשמור על חייכם ועל חיי היקרים לכם, וגם ליהנות מהנחה, כדאי למהר ולהתקין את מערכת הבטיחות של מובילאיי ברכב.

    ההנחה לזמן מוגבל - מהרו ותיהנו מחסכון משמעותי!

    השאירו פרטים וניצור עמכם קשר >>>

    לקבלת מידע שיווקי בנוגע לכתבה זאת ובהתאם לתקנון האתר ולתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות, השאר פרטיך