"גיליתי שכל מי שעבר את גיל 40 סובל מכאב בגוף – ועל כולם ניתן להקל בדרך שמצאתי"

729 צפיות

במשך חודשים ניסיתי לפתור כאב בכף היד, שהלך והחמיר – עד שהחל ממש לחבל בחיי. מכשיר חדשני לשימוש ביתי – התגלה כהמצאת המאה

אם תעברו בין האנשים סביבכם שעברו את גיל 40, תגלו שכמעט ואין אחד שלא סובל מכאב כלשהו, בעיה אורתופדית או דלקת. אם זה כאבי גב, כאבי ברכיים, דלקת פרקים, כאבים במפרק הירך, גיד קרוע בכתף, כאבי צוואר… ועוד ועוד.

"לא יכולתי להרים את הנכדה שלי מרוב כאבים ביד"

אותי זה תפס לפני כשנה, בגיל 67, כשהחלו כאבים עזים בשורש כף היד. בתחילה, הצלחתי להתעלם מהכאבים ואיכשהו לחיות לצד הסבל הזה, אבל בתוך כמה שבועות – זה נהיה בלתי נסבל. הכאב התחיל לפגוע לי בשגרה, לא הצלחתי לסחוב שקיות מהסופר, לעשות פעולות שגרתיות בבית כמו ניקיון ובישול, לא התחשק לי להיפגש עם חברות והכי נורא – לא יכולתי להרים את הנכדה הראשונה שלי כשבילינו יחד.

"למרות הטיפולים והפיזיותרפיה – המשכתי לסבול מהכאבים"

בשלב הזה התחלתי לחפש אחר פתרון. אבל משככי הכאבים לא עזרו לאורך זמן, וגם – מי רוצה להכניס כל כך הרבה כימיקלים, ככה ביומיום? ותורים לטיפולים ולפיזיותרפיה גזלו ממני אנרגיה רבה, שלא תמיד נשאה בתוצאות הרצויות, וגם אם כן – לא היתה מגמת שיפור מספיק משמעותית, ובטח שלא לאורך זמן.

מצאתי טיפול טבעי מפתיע, שאין לו תופעות לוואי כמו בתרופות

חברה סיפרה לי על מכשיר הבי-קיור לייזר. כמובן שאחרי כל מה שניסיתי, הייתי סקפטית למדי, במיוחד כששמעתי שזהו מכשיר קטן לשימוש ביתי.

עלו בי חששות לגבי המכשיר, האם זו עוד "המצאה" שסתם תגרום לי יותר נזק בטווח הרחוק?

החברה הרגיעה אותי, דיווחה כי היא משתמשת בו כבר תקופה ולא יודעת איך חייתה בלעדיו, שהוא בטיחותי לחלוטין, וגם שקראה כי הוא מגובה במחקרים רפואיים, ויותר מזה – רופאים ובתי חולים אף משתמשים בו עבור מטופליהם.

ומעבר לכך, כשהגעתי למצב שאני לא מצליחה להזיז את היד או לעשות שום פעולה, אפילו לא לפתוח את צנצנת הקפה בבוקר – אז כבר הייתי מוכנה לנסות הכול.

לקחתי את המכשיר, הנחתי על היד למשך דקות ספורות, ומיד הכאב נרגע. אחרי עוד טיפול או שניים הכאב חלף לגמרי, כאילו לא היה. אחרי שבוע של כאבי תופת בשורש כף היד הצלחתי לחזור סופסוף לתפקוד רגיל! 

אני משתדלת להמעיט כמה שאפשר בתרופות. אם אני ממש חולה אני לוקחת תמציות טבעיות. אז הכי מתאים לי טיפול טבעי, שאין בו שום סיכונים ואין לו תופעות לוואי כמו בתרופות.

איך עובד המכשיר המהפכני – שמטפל בכאב ובמקור הבעיה?

בי-קיור לייזר הוא מכשיר המבוסס כל פיתוח ופטנט ישראלי, אשר עשה פריצת דרך בארץ ובעולם, בתחום טכנולוגיית הלייזר הרך.

המכשיר החכם הזה, למעשה, מביא להפחתת כאבים ודלקות, תוך המרצת מנגנון ההחלמה הטבעי של הגוף וסיוע בפתרון מקור הבעיה.

והחדשות הכי טובות? הוא בטוח לשימוש ביתי, והטיפול במכשיר מתבצע בקלות ובנוחות על ידי המטופל, ללא סיכונים וללא תופעות לוואי ידועות.

נגמרו הסיבות לחיות עם הכאב – שש דקות טיפול ישנו את החיים

כמו בכל התפתחות טכנולוגית בעולם הרפואה, מה שהיה נחלתם של בתי חולים, רופאים וספורטאים, הופך כיום נגיש לכל מי שסובל מכאבים ורוצה להקל עליהם. ממש כמו המדחום הדיגיטלי, מכשירי אינהלציה ומספר רב של מוצרים שתוכננו לשימוש ביתי, היום כל אחד שסובל מכאבים יכול סוף סוף לגשת לארון התרופות וליהנות מפתרון טכנולוגי ביתי לכאבים – בשש דקות טיפול ביום ובמחיר שווה לכל נפש. אז למה לחיות עם הכאב?

סובלים מכאבים, בעיות אורתופדיות ודלקות? אין סיבה להמשיך לסבול 

    הפתרון הטבעי והפשוט לכאב. עכשיו ב 15% מתנה! השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם

    בכפוף לתקנון

    לקבלת מידע שיווקי בנוגע לכתבה זאת ובהתאם לתקנון האתר ולתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות, השאר פרטיך