צלקות מאקנה או כתוצאה מניתוח? אפשר להפסיק להסתתר – נמצא הפתרון המושלם

621 צפיות

סובלים מחטטים, מצלקות בעקבות ניתוח פלסטי או אפילו ניתוח קיסרי? אחרי שנים של מחקר, הגיע טיפול הלייזר המתקדם, שמצליח לטשטש ולהעלים את הפגמים באופן בטיחותי ויעיל

אנשים רבים סובלים מצלקות שנוצרו על פניהם בנסיבות שונות. רבים אשר סבלו מאקנה בנעוריהם, נאלצים לחיות עם החטטים שנותרו על פניהם ומסרבים להיעלם. נשים רבות שעברו ניתוחים, בין אם ניתוחים פלסטיים לצורך אסתטיקה, ששיפרו את מראה הגוף מחד, אבל יצרו צלקת לא נעימה למראה מאידך, ובין אם מדובר בנשים שעברו ניתוח קיסרי, ונאלצות לחיות עם צלקת לא אסתטית על הבטן התחתונה.
צלקות הינן בעיה אסתטית שמפריעה ומורידה את איכות חייהם של אנשים רבים הסובלים מהן.

איך נוצרת צלקת?

צלקת היא כל פגיעה בעור שנגרמה מניתוח/פצע או כווייה שלא התאחתה כראוי ומתפתחת צלקת שפוגעת במראה האסתטי של העור.
צלקת נוצרת כאשר חלק מהתאים בעור נפגעים. כחלק מתהליך טבעי של הגוף, המנגנון של העור מגייס את כל הגורמים הרלוונטים לבנייה מחודשת של התאים ותיקון הרקמה.

אך אם התהליך לא מתבצע כהלכה, או הפצע לא שטחי – נשארים סימנים במקום.

האם יש פתרון אמיתי לתופעה המציקה?

שיטות שונות מתפתחות ונחקרות במטרה להעלים ולהפחית את הצלקות, אך מעטים הם הפתרונות שהוצעו בשוק עד היום.
הטיפולים הפופולריים ביותר עד כה, היו טיפולים בפילינג כימי, שחסרונותיהם לעיתים אף עולים על יתרונותיהם. טיפול מסוג זה למעשה מחולל כוויה בלתי מבוקרת על העור, ולכן הוא כואב מאוד ואף יכול ליצור נזק במראה העור לאחר הטיפול.
מאידך, הסרת צלקות בלייזר הינה שיטה אפקטיבית אשר נותנת תוצאות מספקות. שיטת הלייזר יכולה להיות אפקטיבית לכל סוגי צלקות, בין אם הן נגרמו מאקנה בפנים, ובין אם הן נגרמו מניתוח כירורגי בכל אזור בגוף.
יכולת הדיוק של הלייזר מחד, וחוסר הפולשנות של התהליך, מאידך, הופכים אותו לכלי טיפול אידאלי.

שיטת הלייזר במכשיר הFOTONA המתקדם, יכולה להתאים למגוון גדול של מרקמי עור ואנשים שונים,

צלקות היפרטרופיות, אשר הינן צלקות רחבות ואדומות על פי רוב(צלקות כתוצאה מניתוח קיסרי, ניתוח חזה, קיצור קיבה וכ"ו), יכולות להיות מטופלות באמצעות לייזר כשיטת הבחירה הראשונית.

צלקות קטנות או צלקות הנמצאות באזור הפנים ודורשות טיפול מיוחד, יכולות אף הן להיות מטופלות בעזרת לייזר.

כיצד מטפלים בחטטים שנגרמו כתוצאה מאקנה

כשמדובר בצלקות פוסט-אקנה, המכונות "חטטים", הטיפול בלייזר נעשה בשני רבדים. תחילה, באמצעות חימום הרקמה, מעודדים את העור לייצר קולגן (חומר התורם לגמישות העור ולחידוש התאים, שהולך ואובד עם השנים) ברקמה הפנימית, כך שהשקעים בפנים "מתרוממים " ובשלב השני, משייפים מלמעלה , על מנת ליצור קילוף וחידוש העור – תהליך דומה לפילינג, אך מאחר ומדובר בלייזר, הטיפול ממוקד ומדויק, ולכן בטיחותי בהרבה.

שני הטיפולים יחד מביאים לתוצאה מהירה ועוזרים לעור להיבנות מחדש, וגם להחלים במהירות.

חשוב לדעת, כי לזמן שחלף מאז הופעת הצלקות – יש חשיבות רבה. הדעה הרווחת והמוטעית, היא שיש לתת לעור זמן להתאחות מעצמו, ולהמתין כמה שאפשר לפני שפונים לטיפול, אבל האמת היא שככל שנמתין ונתבגר, העור יאבד עוד ועוד קולגן ויתקשה יותר להתגמש ולהתאחות באמצעות הטיפול לטשטוש הצלקות, לכן כדאי למהר ולגשת לייעוץ, כבר מהופעת הצלקות.

כיצד מטפלים בצלקות שנגרמו כתוצאה מניתוח פלסטי או כירוגי?

במקרה של צלקות לא נעימות על הגוף, כאלו שנגרמו למשל מניתוח להגדלת חזה, מניתוח לשאיבת שומן, ניתוח קיצור קיבה, או אפילו ניתוח קיסרי – הטיפול בלייזר הוא הטיפול המתאים ביותר.
הרופא המטפל משתמש בקרן הלייזר של הFOTONA בתוכנית המותאמת באופן אישי לעור המטופל ולצלקת הספציפית שלו (קיימות מאות תכניות למכשיר הFOTONA)
ומבצע באמצעות לייזר שיוף ממוקד של רקמות הצלקת.
גם כאן, חשוב לדעת שלזמן שחלף מהופעת הצלקת חשיבות רבה. לדוגמא, צלקות שהופיעו לאחר ניתוח (הגדלת חזה, שאיבת שומן, או כל ניתוח אחר) צריכות להיות מטופלות קרוב ככל האפשר לאחר החלמת המקום , על מנת ליהנות ממלוא האפקט הדרמטי של הטיפול.
הטיפול בטיחותי ביותר ומדויק מאוד, ועל כן ההתאוששות ממנו היא מהירה וקלה, ובמרבית המקרים תוכלו אפילו להמשיך בסדר היום שלכם מיד לאחר הטיפול.

לסיכום, טיפולי הלייזר בפוטונה מתאימים לצלקות לאחר ניתוח כגון קיסרי, צלקת לאחר שאיבת שומן ומתיחה בבטן, צלקות פוסט אקנה, ואפילו לצלקות כתוצאה מכוויות. המראה של כל אלו עשוי להשתפר משמעותית תוך זמן קצר, במינימום כאב, ובאופן הבטוח ביותר.

הצלקות מטרידות ומביכות? אנחנו מזמינים אתכם לייעוץ ודיאגנוזה ע"י רופא – במתנה!  >>>>

    בואי לראשל"צ, השאירי פרטים ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם

    לקבלת מידע שיווקי בנוגע לכתבה זאת ובהתאם לתקנון האתר ולתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות, השאר פרטיך