בטיחות המשפחה חשובה לכם? אתם צריכים להתקין מובילאיי ברכב

1,179 צפיות

מערכות בטיחות המסייעות במניעת תאונות דרכים, הולכות וצוברות פופולריות – ולא בכדי. למה הטכנולוגיה של מובילאיי היא המומלצת ביותר עבורכם, ואיך תוכלו גם לחסוך כסף אם תתקינו אותה ברכבכם

אתם נוהגים ברכב, אחרי יום ארוך בעבודה, הילדים צועקים מאחור והעייפות מתפשטת בכל איבר בגוף. איכשהו, בלי שאפילו הבנתם מה קורה, הרכב מתחיל לסטות מהנתיב. נשמע מוכר? כנראה שלא תופתעו לשמוע שהגורם האנושי הוא האחראי למרבית תאונות הדרכים שמתרחשות באופן יומיומי על הכביש, ולצערנו – זה יכול לקרות לכולנו.

לכן, לא מפתיע שמערכות הבטיחות לרכב החלו לצבור פופולריות בשנים האחרונות. המערכות האלו מסייעות במניעת תאונות הנובעות מהגורם האנושי, ומספקות לנו עין שלישית שלא נרדמת, לא מתעסקת בילדים, ולא סובלת מתשומת לב מוסחת. למעשה, העין הזו תמיד פקוחה ומרוכזת, סורקת את השטח באופן תמידי ומתריעה בפני סכנה.


עכשיו יש לכם הזדמנות גם לשמור על הבטיחות – וגם לחסוך כסף

במשרד התחבורה הבינו עד כמה חשובה ומשמעותית התקנת מערכת בטיחות ברכב, ולאחרונה העבירו תקנה חדשה שמטרתה לעודד רכישה של מערכת כזו.

לפי התקנות, ובכפוף לפרטיהן, אדם המתקין מערכת בטיחות ברכבו יזכה להחזר באגרת הרישוי של 1,500 ש"ח, ובעצם יקבל החזר כמעט מלא על עלות התקנת המערכת.

איך תקבלו את ההנחה ממשרד התחבורה? באמצעות הנחה על אגרת הרישוי לרכב שתתפרס על פני שלוש שנים. בכל שנה מהשנתיים הראשונות תקבלו 700 שקלים הנחה בתשלום אגרת הרישוי, ובשנה השלישית תקבלו 100 שקלים נוספים.

למה הטכנולוגיה של מובילאיי היא הבחירה הנכונה עבור הרכב שלכם?

בשוק קיימות מערכות רבות, אבל אם כבר החלטתם לשדרג את הבטיחות במשפחה, כדאי לא להתפשר על איכות. מובילאיי הינה חברה ישראלית עם ניסיון רב בשוק, ומערכת התרעות הבטיחות שלה מוכיחות את עצמן כמצמצמות בתאונות דרכים ושומרות על החיים. צריכים עוד כמה סיבות?

  • מובילאיי פותחה בישראל.
  • מובילאיי לא נשארת רק בתחום מערכות הבטיחות היא גם מפתחת טכנולוגיה מתקדמת לרכב האוטונומי ולכן מערכת הבטיחות שלה היא מהטובות בעולם.
  • למעלה מ-27 יצרניות רכב מובילות בשוק, ביניהן אאודי, קיה, פורד, פיג'ו, ניסן, הונדה, וולקסווגן, GM ,BMW ועוד – בחרו דווקא בטכנולוגיה של מובילאיי.
  • הטכנולוגיה של מובילאיי כבר נמצאת ביותר מ-20 מיליון כלי רכב ברחבי העולם.
  • צה"ל החליט להתקין מערכות של מובילאיי באלפי כל רכב צבאיים שמסייעים לשמור על בטיחות החיילים שלנו.
  • זקוקים להוכחה נוספת? חברת הענק האמריקאית אינטל רכשה את מובילאיי בשנה הנוכחית, בסכום עתק של מעל 50 מיליארד ש"ח.

    ההנחה לזמן מוגבל - מהרו ותיהנו מחסכון משמעותי!

    השאירו פרטים וניצור עמכם קשר >>>

    לקבלת מידע שיווקי בנוגע לכתבה זאת ובהתאם לתקנון האתר ולתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות, השאר פרטיך