כל אחד יכול לייצר הכנסה פסיבית: רכישת קרקע בארה"ב במחיר שווה לכל כיס

614 צפיות

עד לאחרונה, קשה היה למצוא נכס להשקעה כדאית בארה"ב, במיוחד אם אין לכם הון רב בבנק. כעת, מסתמנת הזדמנות פז לרכוש נדל"ן בפלורידה, בכ-15 אלף דולר בלבד. מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, גם אם אינכם מומחים בתחום?

 

ישראלים רבים כבר שמעו על אפשרויות ההשקעה בנדל"ן בארה"ב, אך בעוד רוב החברות המתמחות בנושא מציעות למשקיע הישראלי אפשרות לרכוש דרכן נכס במחיר גבוה, שהסיכון בו הוא רב, ישנה אפשרות טובה בהרבה עבור המשקיע הישראלי. במקום לרכוש בית או דירה בארה"ב במחיר של עשרות אלפי דולרים, אפשר לקנות מגרש לבנייה בפלורידה במחיר של 15,000 דולר בלבד. מלאי הקרקעות לבנייה הולך ואוזל בלב שכונות המגורים בפלורידה, לכן מחיר הקרקעות עומד לזנק בקרוב, וכל מי שמשקיע כיום יוכל ליהנות מתשואה גבוהה ומהשקעה משתלמת במיוחד.

כבר בשנתיים האחרונות, חלה עלייה של מעל ל-25% במחירי הקרקעות ומגמה זו הולכת ומתחזקת.

למה כדאי לרכוש קרקע לבנייה דווקא בפלורידה?

לרוב הישראלים יש הון אישי קטן ונזיל שניתן למנף אותו להשקעה פיננסית משתלמת. החדשות הטובות, הן שלא חייבים להיות בעלי הון עצום של עשרות או מאות אלפי דולרים כדי לייצר הכנסה פסיבית. ניתן לרכוש קרקע לבנייה בפלורידה בעלות של 15,000 דולר בלבד.
חשוב להדגיש כי הקרקעות נמכרות עדיין במחיר נמוך בעקבות משבר הסאב פריים בארה"ב בשנת 2008, אך הצפי הוא שבשנים הקרובות מחיר הקרקע לבנייה יעלה באופן מהיר וחד, לכן מדובר בהשקעה בטוחה ואטרקטיבית במיוחד לכל הישראלים.

חשוב לציין, כי המחיר של דונם קרקע לבנייה בלב שכונות מגורים בפלורידה, עמד בשנת 2005 על 60-70 אלף דולר. כיום, ניצבת בפנינו הזדמנות חסרת תקדים לרכוש קרקע לבנייה ברחוב קיים, בלב שכונת מגורים פופולרית בפלורידה, לרוב במרחק קצר מהים, ובמקום שאותו הכסף יישב לחינם בבנק, בלי לצבור ריבית, תוכל למנף את ההון הפנוי שלך וליהנות מהשקעה בטוחה ומשתלמת.

למעשה, במקום להשקיע בדירה או בבית בארה"ב ולהתמודד עם הוצאות שוטפות הנדרשות לתחזוקת הנכס, עם מציאת שוכרים ותשלום מסים, תוכלו להשקיע בקרקע שעלותה נמוכה, בלי כאבי ראש ובלי הוצאות שוטפות.

גם אם אינכם מומחים בתחום הנדל"ן – יש לכם הזדמנות להרוויח

ישראלים רבים מעוניינים להשקיע בנדל"ן מעבר לים בגלל האטרקטיביות הרבה והפוטנציאל לרווח עתידי גבוה. עם זאת, רובנו חוששים מרכישת נדל"ן בארה"ב בגלל המרחק הרב, ההוצאות השוטפות, ענייני המיסוי ובעיקר בגלל הפרוצדורה המורכבת.

הפתרון לכך הוא להשקיע ברכישת קרקעות לבנייה, בסכום נמוך ובמיקום אטרקטיבי. את הקרקע רוכשים מחברה אמריקאית אמינה ומובילה עם נציגות בארץ, בעלת ניסיון מוכח וידע רב בנדל"ן למגורים והשקעה בארה"ב.

כדאי לדעת כי בעשור האחרון החלה הגירה רבה בארה"ב לעבר פלורידה, לכן שוק הנדל"ן במדינה בכלל ובחוף המערבי בפרט, נמצאים במגמת עלייה. המומחים צופים כי בקרוב יחל ביקוש רב לקרקעות מאושרות לבנייה בגלל ההגירה החיובית הגדולה לאזור. לראיה, בשנת 1970 מנתה אוכלוסיית פלורידה כ – 6,500,000 תושבים וכיום מעל ל – 21 מיליון תושבים.

משקיעים מרוצים מספרים: "אם אני השקעתי אז כל אחד יכול"

אבי טוויזר הוא אחד המשקיעים שרכש לאחרונה קרקע לבנייה דרך חברת פלורידה ישראל. לדבריו, בתחילת הדרך הוא היה חשדן וחשש מאוד מרכישת קרקע בארץ זרה ורחוקה. לאחר מספר מפגשים עם קינן ברעוז, מנכ"ל ובעלי חברת פלורידה ישראל, האמינות והיושרה של החברה ובעליה שכנעו אותו לבסוף להשקיע בקרקע, גם הסכום הנמוך להשקעה ופוטנציאל הרווח סייעו לאבי להשתכנע ובכדאיות העסקה וביתרונותיה הרבים.

כיום הוא ממליץ לכולם למהר ולרכוש קרקע בפלורידה. את חבריו ובני משפחתו הוא כבר שכנע, ולדבריו: "אם אני השקעתי אז כל אחד יכול, כדאי לכם למהר ולנצל את ההזדמנות הכלכלית המשתלמת, רק דרך חברה אמינה ומקצועית".

הילה קחלון חיפשה מה לעשות עם מעט כסף פנוי ששכב בבנק. לאחר שנתקלה בפלורידה ישראל בחיפוש באינטרנט, החליטה לברר את הנושא לעומק בגלל הפוטנציאל הגדול וההשקעה הנמוכה.

קחלון תיאמה פגישה במשרדי חברת פלורידה ישראל, וגם היא מציינת כי למרות החשש בהתחלה, נוצרו בינה לבין נציגי החברה יחסי אמון, לאחר שהם סייעו לה ללמוד את הנושא לעומק והציגו בפניה נתונים כלכליים המעידים על אטרקטיביות ההשקעה וסיכוניה. לאחר שהבינה את יתרונות ההשקעה בקרקעות לבנייה בפלורידה, היא לא היססה לרגע, רכשה קרקע באמצעות פלורידה ישראל, והיא ממליצה בחום לכל אדם למהר ולהשקיע כדי למנף את כספו בעתיד הקרוב.

אביאל אברמוביץ מצטרף להמלצות גם הוא. גם הוא חשד בתחילת הדרך, אך עד מהרה הבין כי הוא נמצא בידיים בטוחות והשקיע את כספו, תחילה במגרש אחד, ובהמשך, לאחר שהתרשם לטובה מההתנהלות ומטיב ההשקעה, רכש שני מגרשים נוספים. כיום הוא ממליץ לכל הישראלים להשקיע רק באמצעות פלורידה ישראל, בגלל השירות, האמינות, השקיפות, המקצועיות, פוטנציאל הרווח והליווי הצמוד של משרד עורכי דין גדול ומוביל.

    קרקע בפלורידה, הדרך האמיתית להכנסה פאסיבית

    השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם

    לקבלת מידע שיווקי בנוגע לכתבה זאת ובהתאם לתקנון האתר ולתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות, השאר פרטיך