איך לא חשבו על זה קודם? פריצת דרך שתעזור לכם לרזות בקלות

618 צפיות

מדוע דיאטות רבות שניסינו במהלך חיינו – לא צלחו? הסיבה טמונה בכך שכל אחד בנוי אחרת – ולכל אחד מתאימה דיאטה שונה. בדיקה חדשנית מצליחה לגלות בדיוק מה כל אחד מאיתנו צריך לאכול כדי לרזות ולהיות בריא יותר, והחדשות הטובות – המחיר שווה לכל כיס

מכירים את זה שחברה אחת מספרת לכן שהיא ירדה מדהים במשקל באמצעות תפריט ללא פחמימות או ללא גלוטן, למשל, ואחרי שאתם מנסים אותה, אתם דווקא נוחלים כישלון מר? משום מה, שיטות דיאטה רבות, מציעות לכולם את אותו התפריט ואת אותם הכללים.

למה דיאטה אחת לא מתאימה לכולם?

כל אדם בעולם בנוי אחרת, ואפשר גם ממש לראות את זה. חלקנו גבוהים, וחלקנו נמוכים, חלקנו בהירים וחלקנו גבוהים, חלק רזים והשאר מלאים, ועוד ועוד…

בנוסף, ההעדפות הקולינריות שלנו, וגם התגובות הגופניות למזונות שונים – משתנות מאדם לאדם. למשל, יש כאלו שמתים על כוסברה ויש כאלה שרק הריח דוחה אותם. יש כאלה שלא יכולים לשרוד יום בלי פחמימה מנחמת, ויש את אלו (בני המזל) שנותרים אדישים לחלוטין למאפים. יש כאלו שטיפת חלב יכולה לגרום לבטן שלהם להתנפח, ואת אלו שלא יכולים לדמיין את היום שלהם בלי קפה הפוך.

באותו האופן בדיוק, תפריט הדיאטה שקיבלה אותה החברה בקבוצת התמיכה למשל, יכול להיות ממש כושל עבור מישהו אחר – כי יש דברים שיעשו טוב לגוף ולחילוף החומרים שלה, ולאדם אחר יעשו רע, ובמקרים קיצוניים אפילו יגרמו לנזק.
כאמור, כל אלו מתרחשים רק בשל העובדה שכל אחד מאתנו שונה ומיוחד.

הפתרון שיסייע לכל אחד לרזות בדרך הטובה ביותר

אז אם כל אחד בנוי באופן שונה, איך נדע איזו דיאטה הכי טובה עבורנו, מה בדיוק כדאי לנו לאכול ומאיזה מזונות להתרחק כמו מאש?
פיתוח חדשני ומרתק מסתמן כמו התשובה לכל משאלותינו. בדיקת דנ"א פשוטה באופן מפתיע, תזהה את התכונות הגנטיות הייחודות שלנו, ותגלה לנו את המידע שישנה לנו את החיים. 

איך זה עובד? דגימת רוק מחלל הפה שלכם (שתיקחו באמצעות מקלון, לגמרי בעצמכם, בבית) תישלח למעבדה ותבחן את הפרופיל הגנטי הייחודי שלכם.

מתוצאות הבדיקה, יעלו נתונים חשובים כמו איזה מזונות הגוף שלכם יקבל באהבה (ולא יתורגמו, למשל, לעודף משקל), איזה מזונות עושים לך רע, איזה סוגי כושר מתאימים לכם ועוד ועוד.

 שאלות כמו: האם ובאיזו מידה כדאי לכם לצרוך פחמימות? כמה שומן כדאי לכם לצרוך? האם אתם צריכים להקפיד על צריכת המלח שלכם, ונמצאים בסיכון מוגבר ללחץ דם גבוה? האם צריכה מתונה של אלכוהול דווקא תועיל לגופכם? כמה קפאין כדאי לכם לצרוך, והאם אתם נושאים בגופכם את הגן שבגללו כדאי לכם להימנע ממוצרי חלב?
כל אלו יענו לראשונה בתשובה אישית, מדעית ומוסמכת, שתוכל לשנות לכם את החיים מקצה לקצה ולשפר את איכותם. 

אם מישהו היה אומר לנו שאת כל הדיאטות הכושלות אנחנו יכולים לחסוך מעצמנו, כל השעות שנזיע באימון הלא מתאים בחדר הכושר, ושאלרגיות, רגישויות ומחלות עשויים להפוך להיסטוריה מוחלטת – היינו מוכנים לשלם על זה המון כסף, אבל החדשות הטובות באמת, הן שרובנו יכולים להרשות לעצמנו את הבדיקה הזו, ובמיוחד כשמדובר בדבר החשוב ביותר – הבריאות שלנו.

  • עלות בדיקת תזונה ובריאות: 1,200 ש"ח.
  • עלות בדיקה משולבת של תזונה, בריאות וספורט: 1,950 ש"ח.
  • עלות משלוח הבדיקה לבית הלקוח: 150 ש"ח (ניתן לאסוף את הבדיקה עצמאית ולחסוך את דמי המשלוח).
  • הוספת ייעוץ ע"י איש מקצוע בעל הכשרה מטעם חברת DANOVA D.N.A:
    300 ש"ח.

    איזו דיאטה הכי מתאימה לכם?

    מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם

    לקבלת מידע שיווקי בנוגע לכתבה זאת ובהתאם לתקנון האתר ולתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות, השאר פרטיך