איך קרה שאלפי משקי בית בישראל נהנים מהכנסה פאסיבית משוק הנדל"ן האמריקני?

598 צפיות

הכנסה פאסיבית היא החלום האולטימטיבי של כולם. הרי מה יותר אידיאלי מכסף שוטף שזורם לחשבון הבנק מבלי שהיית צריך לטרוח עבורו ולהשקיע בו זמן?  כיצד הפך שוק הנדל"ן האמריקני למכרה הזהב של המשקיע הישראלי?

בשנים עברו, נהגו רב ישראלים להפקיד את כספי החסכון שלהם בתכניות חסכון בבנק או לרכוש נכס נוסף אשר יניב להם הכנסה מכספי השכירות.

אבל בשנים קודמות הריביות היו אפסיות, הבנקים לא גבו עמלות בשמיים ודירות- תאמינו או לא- היו בהישג ידו של כל אדם.

 כמו בכל תחום בחיים, העולם התפתח והשתנה ואיתו הצטמצמו והשתנו האפשרויות העומדות בפני אלו שרוצים לייצר הכנסה נוספת. סיכונים פיננסיים, כמו מכירת מניות, לא קוסמות לכל אחד כיוון שנדרשת הבנה עמוקה בתחום וגם אז- הסיכונים אינם צפויים. אם כך, אין פלא שהדרך הפופולרית ביותר לייצר הכנסה פאסיבית בימינו, היא השקעה מניבת פרי בחו"ל ובארה"ב בפרט.

אז למה כולם הולכים על השוק האמריקני?

משקיעים זרים, בינהם ישראלים רבים, תרמו להתאוששות שוק הנדל"ן בארה"ב לאחר המשבר הכלכלי הגדול ב-2008.

המשקיעים רכשו נכסי נדל"ן במחירים זולים וכך למעשה ייצרו תשואות מניבות וגבוהות יותר מהתשואות שזוכים להם משקיעים באפיקים אחרים.

 בשנים האחרונות, מבינים גם יותר ויותר ישראלים כי אין זה משתלם להשקיע את חסכונותיהם בקופות הפנסיה והגמל (עקב עמלות הניהול הגבוהות להחריד)  ועוברים להשקיע בנכסי נדל"ן נושאי תשואות במקומות אטרקטיביים בארה"ב.

 החלטתי להשקיע בנדל"ן מניב בארה"ב. האם כדאי לי לרכוש בית?

רכישת בית קיים בארה"ב הינה תהליך מפרך הדורש התעסקות שוטפת גם לאחר הקנייה. הטיסות לארה"ב ארוכות ויקרות ובחירת מיקום הנכס והנכס עצמו דורשים הבנה מעמיקה בשוק. כמו כן, ישנם קשיים הנגרמים עקב אי הבנת החוק, המיסוי, הרגולציה  (אשר שונים מאלו שבישראל) וחוסר היכרות עם גורמי המימון המקומיים.

 לאחר מכן, בהנחה שצלחת את המסע המפרך של רכישת הנכס, תאלץ לדאוג לנכס כל עוד הוא בבעלותך: טיפול ותחזוק שוטפים, גביית דמי השכירות מהמשכירים והתמודדות עם מכירת הנכס שהיא כשלעצמה, יכולה להיות "כאב ראש" לא קטן.

 אז איזה סוג נכס מומלץ לרכוש בארה"ב בכדי לקבל תשואות נאות?

כיום, המקום שזוכה לפופולריות הרבה ביותר בקרב המשקיעים הוא החוף המזרחי בכלל ופלורידה בפרט. מדובר על רכישת קרקע מופשרת במחיר אטרקטיבי ביותר (החל מ- 15,500 $ בלבד) באיזור הנהנה מהגירה חיובית עקב האוכלוסיה האיכותית שבו והאקלים הנח.כמו כן, רכישת קרקע אינה מצריכה התעסקות עם הנכס והוצאות שוטפות.

קינן בר עוז, מנכ"ל חברת "פלורידה- ישראל" מסביר כי חלון ההזדמנויות לרכישת קרקע במחיר אטקרטיבי הינו מוגבל בזמן ועומד להסגר: "מבחינת המשקיע הנבון, הזמן לרכישת קרקע מניבה בפלורידה הנו מוגבל כיוון שהאוכלוסייה בפלורידה הולכת וגדלה עם השנים, ובהתאם גדֵל גם הביקוש לנדל"ן – מגמה שהחלה כבר ב-2013, ולפי כל התחזיות תביא בשנים הקרובות לעליית מחירים חדה בשוק המקומי. מי שיזדרז לרכוש קרקע יכול למצוא מגרש במחיר צנוע, ולזכות בתשואה של מאות אחוזים כאשר מחירי הנדל"ן יאמירו"

 רכישת נדל"ן בארה"ב הנה השקעה משתלמת ויכולה להניב פירות רבות, אך כמו בכל רכישה ואף יותר, יש צורך לבצע את הרכישה בצורה נכונה ומבוקרת. כיום ישנן חברות המציעות מגוון רב של עסקאות משתלמות וכן ליווי אישי של מיטב אנשי המקצוע והיועצים בתחום, על  מנת שתוכלו לבצע את הרכישות האטרקטיביות והמניבות ביותר.

עם הכוונה נכונה וליווי וייעוץ אישיים, תוכלו לרכוש קרקעות במחירים אטרקטיביים המניבים תשואות גבוהות ומשתלמות!

 רוצים גם לייצר תשואות גבוהות על הכסף שלכם? השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

    קרקע בפלורידה, הדרך האמיתית להכנסה פאסיבית

    השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם

    לקבלת מידע שיווקי בנוגע לכתבה זאת ובהתאם לתקנון האתר ולתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות, השאר פרטיך