הישראלים פיצחו את השיטה: כך מייצר שוק הנדל”ן האמריקני הכנסה פאסיבית לאלפי משקי בית בישראל

356 צפיות

 העולם השתנה מאוד בשנים האחרונות והדרכים לייצר הכנסה פאסיבית התמעטו והשתנו גם הן. לכן, למי שלא רוצה לקנות ולמכור מדי יום מניות ולסכן את כספו בשווקים הפיננסים הגואים, אחת הדרכים המובילות כיום ליצירת הכנסה פאסיבית משמעותית היא השקעה בנדל”ן מניב בחו”ל.

הכנסה פאסיבית היא מילת קסם שמרחפת במוחו של כל מי שרוצה לראות את כספו מייצר תשואה נאה, מבלי שיצטרך לטרוח ולהתעסק בניהולו השוטף. בעבר, כאשר סביבת הריבית עוד לא הייתה אפסית והבנקים לא גבו עמלות במיליארדים, וכשדירה בישראל עדיין הייתה בהישג יד כמעט של כל אדם עובד ולא עלתה מיליונים, נהגו מרבית הישראלים להפקיד את כספם בתכניות החיסכון בבנק או להשקיע אותו בקניית דירה שנייה שתייצר להן הכנסה משכירות.

בשנים האחרונות, זינקה הפופולריות של קניית נדל"ן בחו"ל בכלל ובארה"ב בפרט וישראלים רבים הינם חלק ממגמת ההשקעות הרווחית הזו.

למה דווקא עכשיו?

שוק הנדל"ן בארה"ב עבר משבר גדול בשנת 2008 ומתאושש בימים אלו, הרבה אודות משקיעים זרים, ביניהם ישראלים רבים.

הישראלים, שזיהו את פוטנציאל המחירים הנמוכים (שכבר התחילו לעלות עקב התאוששות השוק) החלו לרכוש מגרשים בארה"ב, מתוך ידיעה שזוהי הזדמנות לתשואות גבוהות יחסית להשקעה. כמו כן, השקעות הנדל"ן בארה"ב אינן סובלות מעמלות הניהול הכבדות שמוטלות על כספי החיסכון שלהם בקופות הגמל והפנסיה.

אז למה לא פשוט לקנות בית פרטי בארה”ב לצורך השקעה? 

כיוון שזה לא באמת פשוט.

הנסיעות לארה"ב ארוכות ויקרות, בחירת הנכס ומיקומו צריכה להיעשות תוך כדי הבנה מעמיקה של האזור והשוק ובנוסף, תמיד צצים קשיים בהבנת החוק, המיסוי, הרגולציה וחוסר ההיכרות עם גורמי המימון המקומיים בארה"ב.

לאחר רכישת הנכס, הטיפול אינו מסתיים ועל הקונה לדאוג לטיפול בו, להשכרתו ולגביית דמי השכירות באופן שוטף.

ועדיין לא אמרנו מילה על הקשיים בהם יתקל הקונה כשירצה למכור את הנכס.

הסיבות הללו הביאו משקיעים רבים לרכוש נכסים דרך חברות המתמחות בנושא.

חברות נדל"ן המתעסקות במכירת מגרשים בארה"ב, מציעות מגוון רב של עסקאות משתלמות וליווי אישי ומקצועי בכדי להבטיח שהרכישה תעשה בצורה נכונה ומבוקרת וגם תהיה הכי כדאית עבורכם.

עם ההכוונה הנכונה, תוכלו גם אתם לרכוש קרקע מניבה תשואה מכובדת, במחיר אטרקטיבי .

 למה דווקא פלורידה?

אחד המקומות הנחשקים בימינו להשקעה היא פלורידה. ההשקעה במגרשים באזור זה בכלל ובחוף המערבי בפרט במגמת עלייה ב-3 השנים האחרונות וביקוש הנדל"ן מטפס מעלה.

המגרשים ממוקמים בשכונות מגורים איכותיות בהן הביקוש למקרקעין הינו גבוה ומשנת 2011 אוכלוסיית פלורידה צומחת במהירות עקב האוכלוסייה האיכותית והאקלים הנח ועל פי תחזיות מומחים הצפי הוא כי מגמת עליית מחירי הנדל"ן בפלורידה תמשיך להיות חדה.

בנוסף, כמות השטחים למכירה בפלורידה מצומצמת יחסית והדבר גורם לעלייה בביקוש וכתוצאה מכך – גם בתשואה להשקעות.

עם זאת, ראוי לציין כי  חלון הזמן לרכישת קרקע בפלורידה הולך ונסגר עקב התאוששות הבניה במהירות ומי שמזדרז לרכוש נכס בתקופה זו יכול למצוא מגרש במחיר צנוע ולזכות בתשואה של מאות אחוזים כאשר מחירי הנדל"ן יזנקו.

    קרקע בפלורידה, הדרך האמיתית להכנסה פאסיבית

    השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם

    לקבלת מידע שיווקי בנוגע לכתבה זאת ובהתאם לתקנון האתר ולתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות, השאר פרטיך