העין השלישית שתסייע לכם במניעת תאונות דרכים

773 צפיות

אתם נוהגים ברכב בשעות עומס, הצמתים צפופים, הנהגים צופרים, אתם מאחרים לאסוף את הילדים – ונקלעים לסיטואציה של כמעט-תאונה, ואיכשהו בולמים ברגע האחרון?  אם התרחיש נשמע לכם מוכר, גם אתם זקוקים למערכת בטיחות שתשמור עליכם ועל היקרים לכם – ועכשיו יש גם להזמנות ליהנות מהנחה על מערכת כזו


מה לגבי נסיעה שקטה ביום שבת על הכביש המהיר, השמיים כחולים, היום כולו לפניכם, אתם סוטים מהנתיב בלי לשים לב, או מתקרבים קצת יותר מדי לרכב לפניכם?

הסיטואציות האלו קורות באופן יומיומי, והן קורות לכולנו. תאונות קורות ברגע אחד של הסחת דעת, ו"לי זה לא יקרה" לא תופס בסטטיסטיקה הנוראית של תאונות הדרכים. אבל תחשבו רגע איך הייתה נראית נסיעה אם הייתה לכם עין שלישית, שתשמור עליכם בסיטוציות רבות.



אל תסתמך רק על החושים שלך

במקום להסתמך על החושים שלנו – שאין מה לעשות, לא תמיד חדים עד הסוף – הטכנולוגיה הגיעה כדי לספק לנו עין שלישית, אחת כזו שלא ממצמצת, לא נעצמת ולא נרדמת, ופועלת ללא הפסקה כדי לסייע לנו לשמור על החיים שלנו ושל הסובבים אותנו. העין הזו היא מערכת התרעה מתוחכמת, שסורקת את השטח שלפנינו ומתריעה לפני תאונה פוטנציאלית. היא מסוגלת לזהות, לסווג ולנתח עצמים בחזית הרכב, תוך כדי הבחנה בתמרורי מהירות, הולכי רגל, רכבים, אופניים, אופנועים ובעצם כמעט כל דבר שעלול לעמוד בדרכינו ולסכן אותנו. נהיגה מעולם לא הייתה קלה ובטוחה יותר.

מערכות להתרעה וסיוע בנהיגה בטוחה כבר הופכות לסטנדרט בימים אלו; הן אמינות ויעילות ורכבים חדשים מגיעים עם המערכת מובנית. למעשה חברת מובילאיי היא יצרנית ומפתחת מובילה של מערכות בטיחות כאלו. מובילאיי הינה מובילה עולמית בטכנולוגיה זה ובהחלט מקור רציני לגאווה לאומית.

איך המערכת עובדת?

הטכנולוגיה הייחודית הזו משלבת מצלמה ושבב מתקדם, ובעזרת בינה מלאכותית מסוגלת להבין את תוואי הדרך והתנועה  ביעילות וללא הפסקה וגם ולזהות סכנה ממרחק –לעיתים, הרבה לפני שאנחנו בכלל שמים לב לרמז של סכנה.

המערכת מעבירה את הנתונים אל המפענח, שמעבד אותם במהירות של מיקרו-שניות, מנתח את הסיטואציה ובהתאם לה מסב את תשומת לב הנהג. בין אם זו בסכנת התנגשות שיכולה להיגרם כתוצאה מבלימת רכב פתאומית, רכב שהגיח לפתע, הולך רגל שהתפרץ לכביש או סטייה שלכם מהנתיב – המערכת מזהירה באמצעות התרעות קוליות וחזותיות ובכך מסייעת למנוע את התאונות האלו שעלולות לקרות בשנייה אחת של תשומת לב מוסטת.

ועוד כמה פלוסים:

  • להקדים תרופה למכה – בעוד שחגורות בטיחות וכריות אוויר פועלות לשמירת חיי הנהג בזמן תאונה, מערכת התרעה פועלת כדי לסייע למנוע אותה מלכתחילה, וכך הופכת את הנסיעה לבטוחה ומשפרת את חווית הנהיגה.
  • מחירי הביטוח ירדו – החל משנה שעברה, מוענקות הנחות משמעותית בביטוח החובה לנהגים שברכבם הותקנה מערכת כזו, מההבנה כי הסיכון לתאונות דרכים יורד ברכבים בהן מותקנת מערכת התרעה. שאלו את סוכן הביטוח!


עכשיו יש לכם הזדמנות גם לשמור על הבטיחות – וגם לחסוך כסף

במשרד התחבורה הבינו עד כמה חשובה ומשמעותית התקנת מערכת בטיחות ברכב, ולאחרונה העבירו תקנה חדשה שמטרתה לעודד רכישה של מערכת כזו.

לפי התקנות, ובכפוף לפרטיהן, אדם המתקין מערכת בטיחות ברכבו יזכה להחזר באגרת הרישוי של 1,500 ש"ח, ובעצם יקבל החזר כמעט מלא על עלות התקנת המערכת.

איך תקבלו את ההנחה ממשרד התחבורה? באמצעות הנחה על אגרת הרישוי לרכב שתתפרס על פני שלוש שנים. בכל שנה מהשנתיים הראשונות תקבלו 700 שקלים הנחה בתשלום אגרת הרישוי, ובשנה השלישית תקבלו 100 שקלים נוספים.

העתיד בבטיחות הדרכים אצלכם ברכב! התקינו מערכת עוד היום ותיסעו בראש שקט

    ההנחה לזמן מוגבל - מהרו ותיהנו מחסכון משמעותי!

    השאירו פרטים וניצור עמכם קשר >>>

    לקבלת מידע שיווקי בנוגע לכתבה זאת ובהתאם לתקנון האתר ולתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות, השאר פרטיך