מהפיכה בעולם השתלות השיניים: השתלות ממוחשבות, ביום אחד

909 צפיות

מי מאתנו לא חולם על חיוך מושלם? כזה המתנוסס על פניהם של הכוכבים ההוליוודיים ומסנוור אותנו ביופיו? כיום, באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת בתחום רפואת השיניים, מטופלים יכולים להיכנס למרפאה ולצאת ממנה באותו היום עם חיוך מושלם, ללא חתכים וללא כאבים

נשמע כמו מדע בדיוני?

ובכן, הטכנולוגיה הזו אכן נשמעת עתידנית אבל היא אמתית לחלוטין והיא קורית גם כאן, בישראל.

חיוך הנו הבעת הפנים החיובית והחמימה ביותר. מחקרים רבים שנעשו, מצאו כי לאנשים שמחייכים לעתים קרובות יש סיכויים גדולים יותר ליהנות מיחסים איכותיים ושמחים יותר עם סביבתם, וכי החיוך מגביר את האטרקטיביות שלכם ומסייע ביצירת תקשורת טובה. לכן, אך טבעי שנרצה את החיוך שלנו מושלם וללא פגמים.

 

שיניים חסרות בפה הן בעיה אסתטית ניכרת הגורמת לסובלים ממנה לתחושות מבוכה, בושה ופגיעה בביטחון העצמי. אך מלב הפגיעה בפן הוויזואלי, פגם זה גם גורם לקשיים נוספים כגון קושי באכילה ושיבוש הדיבור.

עם זאת, רב האנשים נרתעים רק מלשמוע את צמד המילים "השתלת שיניים". הסיבה לכך טמונה ככל הנראה בעובדה כי עד לפני שנים לא רבות, היה הטיפול כרוך בפרוצדורות כירורגיות מסובכות, כאב רב ושיקום ארוך.

תחום רפואת השיניים הוא תחום דינאמי ומתחדש באופן מתמיד ובשנים האחרונות חלה בו מהפיכה של ממש. בעזרת הטכנולוגיה פורצת הדרך בתחום השתלות השיניים, אין כל סיבה לפחד מהטיפול, שהפך בזכות תוכנות מחשב עדכניות למהיר ומדוייק.

שיטת תלת מימד מתקדמת

השיטה המתקדמת ביותר בתחום השתלות השיניים הינה שיטת התלת מימד. מדובר בטכנולוגיה חדשנית ומשוכללת, המבטיחה טיפול מדויק, קצר ומופחת כאב. התהליך מתבצע בקלות וביעילות וברב המקרים אין כל צורך בתפרים לאחריו.

בעזרת יעילות שיטת התלת מימד, ניתן לבצע תכנון נכון ומדויק להפליא להשתלת השיניים המתאימה לפציינט ובכך למנוע ממנו כאב וליצור לו חיוך מושלם בתפקוד מלא ביום אחד!

מדובר בפתרון קל, מהיר ואידיאלי למי שזקוק להשתלת שיניים וחושק בחיוך אסתטי ויפה.

אז איך זה עובד?

בשלב הראשון מרכיב המטופל תותבת המבצעת בדיקת CT ייחודית לחלל הפה.

לאחר מכן מתבצע צילום CT נוסף לתותבת עצמה.

בשלב השני, תוכנה מתקדמת וחכמה לתכנון מוקדם המבוססת על הדמיה בתלת מימד, מעבדת את תוצאות הצילומים ומבצעת בעזר הנתונים, תכנון וירטואלי יסודי של הסד, כולל כיוון וסידור אופטימלי של כל שתל ושתל ברמת דיוק גבוהה ביותר.

בשלב השלישי, ע"פ התכנון הוירטואלי, מיוצר הסד האמתי ומחובר ביו השתלת השיניים ללסת. מוחדרים השתלים לעצם, ללא כל פתיחת חניכיים\ חתכים.

חיוך מושלם לכל אדם

מגמת השתלות השיניים בשיטת התלת מימד הולכת וגדלה ובשנים האחרונות והפכה לפופולרית ביותר ברחבי העולם. שיעורי הצלחתה גבוהים והשינוי פתח דלת לקהל רחב, אשר חשש מה"מסע" הארוך והכואב של הליך ההשתלות. כיום נחשב הטיפול למהיר וידידותי אלפי מונים מבעבר.

רב התהליך מתבצע בצורה ממוחשבת הממזערת נזקים(כמו אי דיוק בזוויות, אי התאמה של השתל לעובי עצם הלסת וכו') והופכת את הטיפול למדויק ומותאם אישית בצורה האופטימלית ביותר לכל אדם. הטכנולוגיה המתקדמת סללה את הדרך לשיקום מוצלח ובטוח יותר של הפה.

יש לציין כי עבור רופא השיניים, טכנולוגיה מתקדמת זו הינה כלי מתקדם ויעיל, אשר בזכותו נעשית ההשתלה ברמה גבוהה מבחינה תפקודית ואסתטית, אך טכנולוגיה זו אינה מהווה תחליף לניסיונו ולמיומנותו של רופא השיניים, אשר ממקם את השתלים בפיו של המטופל בשלב הסופי.

חיוך מושלם ביום אחד וללא כאבים? באמצעות הטכנולוגיה החדשה שלנו זה אפשרי! לתיאום פגישת ייעוץ >>>

*פגישות הייעוץ מתקיימות בקליניקה במרכז תל אביב ואינן כרוכות בתשלום
 

    השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

    לקבלת מידע שיווקי בנוגע לכתבה זאת ובהתאם לתקנון האתר ולתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות, השאר פרטיך