כל האמת מאחורי מסכות הבד לפנים

859 צפיות

הטרנד החדש בעולם היופי והקוסמטיקה מרעיש את העולם כבר כמה חודשים ועכשיו הוא גם נחת בישראל. למקרה שלא שמעתם עליו, מדובר במסכות הבד לפנים אשר הגיעו אלינו הישר מדרום קוריאה והפכו לסנסציה החדשה בעולם היופי בארצות הברית, אירופה ועכשיו גם כאן, אצלנו.

לכבוד הטרנד החדש שמציף את הרשת, החלטנו להביא לכן את כל האמת מאחורי המוצר המסתורי הזה ולהסביר לכן במה בדיוק מדובר, מה זה עושה ולמי זה מיועד!

מאת מערכת vooom

מה זה בעצם "מסכת בד"

המסכות ממולאות וטבולות בסרום העשוי ממגוון חומרים שטובים לעור הפנים שלכן כמו רטינול, חומצה סליצילית, חומצה גליקולית, רוטין, אלוורה, חומצה היאלורונית, ויטמין C, פנינים, זהב ועוד.

המסכה עצמה עשויה בד. גם כאן יש מספר סוגים של בדים מהם עשויות המסכות, תלוי, כמובן, איזה מותג אתן קונות. רוב המסכות עשויות מאחד מהחומרים הבאים: סיבים בלתי ארוגים או כותנה (במסכות זולות ופחות איכותיות), הידרוג'ל (יותר יקר ואיכותי) או ביו תאית (במסכות היקרות ביותר).

את המסכה מניחים על הפנים ומשאירים למשך 10-20 דקות. בזמן הזה את יכולה לנוח, לקרוא מגזין או לעשות אמבטיה חמה ומפנקת. עור הפנים שלך יספוג את כל הדברים הטובים שנמצאים בתוך המסכה וכך יהפוך לרך וחלק יותר. במסכה ישנם חורים לעיניים ולפה, לנוחות מרבית.

מה מסכת הבד עושה לעור?

השפעת מסכת הבד על עור הפנים שלכן תלויה בתמהיל החומרים המצויים במסכה. ישנו מגוון רחב מאוד של מסכות העוזרות לבעיות רבות, שעלולות להופיע על עור הפנים, ביניהם אקנה וקמטים! היתרון הכי בולט של המסכות הוא בכך שהבד עצמו יוצר שכבה אטומה של לחות בין המסכה לפנים וכך מגביר את האפקטיביות של החומרים המצויים בו. ככל שעור הפנים שלכן חם ולח יותר, כך מתאפשרת חדירה טובה יותר של החומרים הפעילים אל תוך נקבוביות עור הפנים שלכן והתוצאות מדהימות בהחלט!

איך משתמשים במסכת הבד?

המומחים ממליצים להשתמש במסכת הבד המופלאה הזו פעם או פעמיים בשבוע, בשעות הערב, על עור פנים נקי. לאחר שמסיימים עם המסכה אין צורך לשטוף את עור הפנים אך מומלץ למרוח קרם לחות עשיר בוויטמינים ומינרלים.

רוב מסכות הבד מגיעות באותה צורה, אך מאחר שמבנה הפנים של כל אחת מאיתנו שונה, מומלץ להתחיל להניח את המסכה באיזור המצח ומשם מטה על מנת להניחה בצורה הטובה ביותר עבורכן. שימו לב שלעיתים נשאר קצת מהסרום של המסכה בתוך החבילה ממנה היא יצאה. אנו ממליצים לא לזרוק את זה לפח, אלא למרוח את אותו הסרום על עור הפנים שלכן למחרת היום בו השתמשתן במסכה, להשפעה מוגברת!

אז איך אדע איזו מסכה תהיה הכי טובה עבורי?

בחירת המסכה הטובה ביותר עבורך תלויה במטרה הספציפית אותה את מחפשת להשיג באמצעותה. אם את מחפשת להשיג עור חלק ונקי מקמטים, כתמים ופצעונים המסכה של יובנה למשל, תהיה מצוינת עבורך! מסכת הבד המיוחדת של חברת הטיפוח השווייצרית יובנה הינה בעלת השפעה מיידית ומגיעה בצורת רטייה העשויה בד אורגני. היא קלה, רכה ויעילה במיוחד ועוטפת את עור הפנים שלך בעדינות רבה, ממש כמו עור שני.

למה המסכה של יובנה היא הטובה ביותר?

טכנולוגיית המסכה של יובנה פותחה במיוחד על ידי בית יובנה בשוויץ SKINNOVA SC TECHNOLOGY ומציעה תמיכה אופטימלית לפונקציות השונות של העור. המסכה עשויה 100% בד אורגני ומיוצרת בשילוב גרגירי גינה ,קפאין וחומצה היאלורונית המאפשרים לעור התחדשות, בעוד ש"העירוי" היוקרתי של המסכה מעניק מיצוק, החלקה ,רכות ולחות לעור הפנים שלך באופן מידי .