חופשת קיץ בפיסת גן עדן על שפת הים התיכון

1,477 צפיות

לא צריך להרחיק אל מקומות רחוקים כדי ליהנות מאיים אקזוטיים ומחופשה ססגונית ומיוחדת. במרחק טיסה קצר, ברחבי אגן הים התיכון מפוזרים כמה איים אקזוטיים ומצוינים.

טעימה קלה מכמה איים אקזוטיים ומיוחדים

 

סנטוריני הוא אי מרשים ביופיו שנוצר כתוצאה מהתפרצות וולקנית. אי אפשר לתאר את האי מבלי להשתמש באוסף של קלישאות שבמקרה הזה מתארות בדיוק את האי. בתים לבנים עם גגות כחולים, צוקים גבוהים המעוטרים בכפרים ציוריים שמתחתם נשקף ים בצבע טורקיז ושיירות של חמורים המטפסים במדרגות תלולות לעבר ההרים הגבוהים. האי נראה כמו תמונה בגלוית נוף או בקטלוג פרסומי. צורתו היא צורה של חצי סהר, חלקו שטוח וחלקו בנוי על צוקים. הנתונים הטופוגרפיים המיוחדים מאפשרים צורות נופש המתאימות לכל אחד, החל ממלונות בוטיק בראשי הצוקים ועד לעיירות הקיט הנמצאות על חופי הים ועוד לא אמרנו מילה על השקיעות המדהימות. האי מציע הרבה פעילויות המתאימות גם לילדים, פארק מים, ביקור באיים הוולקניים וארוחות טעימות בטברנה הנמצאת בנמל אמודי הישן מול סירות הדייגים החוזרות עם השלל היופי מהים.

santorini

זקינתוס הוא האי השלישי בגודלו בקבוצת איי האגן התיכון. שני הדברים הבולטים בו ביותר הם הים הכחול והנקי והבניינים העתיקים והמפוארים בסגנון איטלקי, זכר לשלטון הוונציאני באי. רוב האטרקציות המרכזיות קשורות למים, פארקי מים וחופים נפלאים, אך לאי יש עוד כמה דברים להציע. העיר הראשית, זקינתוס, בנויה על צלע הר ומשקיפה למפרץ מרהיב ביופיו, שמורת הטבע הנמצאת בדרום מזרח האי היא מקום מחיה של צבי ים מוגנים ואם תרצו לבקר בספינה הנטושה של האי המככבת בגלויות ובפרסומות של האי, תידרשו להפליג אליה באוניה היוצאת מהנמל. בדרך תוכלו לעצור במערות כחולות תת ימיות, לקפוץ למים וליהנות משחייה מרעננת.

zakyntos

האי איביזה נמצא במרחק של שמונים קילומטר מחופי ספרד. בשנים האחרונות האי הפך לשם נרדף של חיים יפים, של הרבה אלכוהול, ספורט ים, אווירה של כיף ונופש ושל מסיבות המושכות אלפי צעירים בעונת הקיץ. אבל מלבד כל אלו האי מציע גם אתרים מעניינים כמו עיר עילית שהוכרזה כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו, כנסיות יפות, עמק סוסים שבו אפשר לרכוב על סוסים ולצאת לטיולי שטח, פארק מים עם מגלשות בדרגות אומץ שונות ושווקי פשפשים בסגנון ההיפים המזכירים את שנות השישים העליזות.

ibiza

סיציליה הוא האי הגדול ביותר בין איי הים התיכון והוא מאופיין בשלושה דברים מרכזיים, תרבות, מטבח והרבה שלווה. בשנים האחרונות החל לפעול קו תעופה ישיר מתל אביב לסיציליה והמוני ישראליים החלו לגלות את האי. הר הגעש אתנה הוא האטרקציה המרכזית באי. זהו הר געש פעיל השני בגודלו בעולם. למרגלות ההר נמצאת העיירה קטניה שסבלה הרבה מהתפרצויות של הר הגעש. עיירת החוף טאורמינה מושכת הרבה תיירים, יש בה מדרחוב יפה שנעים לטייל בו ליהנות מנופי המפרץ ולאכול בהנאה פיצה סיציליאנית אמתית.

sicily

זה הזמן להינות מטיול מפנק על שפת הים התיכון. לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים