המקומות שאתם חייבים לבקר בהם בארץ!

1,492 צפיות

איפה כדאי לטייל בקיץ – טעימה קלה של ארבעה מקומות מומלצים…

גם כשבתל אביב, בחיפה ועוד מקומות חם ולוהט בקיץ, בירושלים נעים ובערב אפילו קריר. העיר הומה בתיירים מכל העולם הנהנים ממזג האוויר ומהאווירה המיוחדת של העיר. אם זה מתאים להם, זה ודאי מתאים גם לנו.

david

ירושלים מתאימה לכל סוג של טיול בקיץ, לטיול עם חברים, לטיול רומנטי ולטיול עם הילדים. העיר מציעה מגוון של אטרקציות, חיי לילה סוערים, סיורים ייחודיים והרבה מסעדות טובות ובתי קפה.

מעלית הזמן היא אטרקציה מיוחדת הנמצאת באולם ממוזג לא הרחק מנחלת שבעה. זוהי אטרקציה המשלבת לימוד והנאה, מתאימה גם למבוגרים וגם לילדים מעל גיל חמש. זהו חיזיון המציג דמויות תנכיות והכיסאות באולם נעים לכיוונים שונים. לרגע נדמה כי אתם נכנסים לתוך עולם התנ"ך וחיים בתקופה קדומה. זהו מסע הזוי ומקסים הגדוש בסאונד ובאפקטים מדליקים.

אם במקרה הגעתם לירושלים ביום קיץ חם, תמיד תוכלו ליהנות באחד מהמוזיאונים הרבים הנמצאים בעיר, כמו מוזיאון ישראל, מוזיאון דוד, מרכז דוידסון ועוד, כולם ממוזגים. מוזיאון ישראל פתוח בימי שלישי עד תשע בערב ובקיץ מוצגות בו תערוכות מתחלפות המתאימות לצעירים.

פארק טדי הוא פארק הנמצא על יד שער יפו. זהו פארק רחב ידיים עם עצים, מדשאות ופרחים. במרכז הפארק הוקמה מזרקה ייחודית המציגה מופעי מים בשילוב מוזיקה מקורית. בימים חמים, אין כיף גדול יותר מאשר לשוטט בין המזרקות, להירטב מסילוני המים וליהנות מהנוף, מהמוזיקה ומהאווירה המיוחדת.

ברמת הגולן מזג האוויר נעים גם בימי הקיץ ובאזור יש הרבה מסלולים רטובים המתאימים לימים חמים. נחל אל על הוא מסלול העובר בשמורת טבע מדהימה, הוא זורם בעוצמה גם בימי הקיץ, יש בו מפלים ולרגלי כל מפל יש בריכה שכיף להשתכשך בה. גם נחל עיט, אחד מיובליו של נחל יהודיה, מחביא בתוכו שכיות חמדה ובריכות גדולות המוקפות באבני בזלת. בדרך חזרה אפשר לעבור בעיר צפת, ליהנות מאוויר ההרים ומהאווירה המיוחדת.

ramat-hagolan

חוף אכזיב הוא אחד החופים היפים בארץ. יש המוכנים להישבע כי השקיעות היפות ביותר הן השקיעות בחוף אכזיב. עבודת המים על סלעי החוף יצרה בריכות קטנות ומפרצים קטנים שהרחצה בהם היא חוויה. אם לא נפלתם על יום חם במיוחד תוכלו לפתוח או לסיים את הטיול בביקור בגן הבהאיים בעכו. בעת ההליכה בשבילי הגן תוכלו ליהנות מהעצים והפרחים המיוחדים, הגן מוצל ואפשר לטייל בו בשלווה וברוגע גם בימי הקיץ.

achziv

אילת היא יעד לחופשה בכל עונות השנה וגם בקיץ. העיר מציעה אטרקציות שוות כמו טיולי ג'יפים במסלולים מרתקים, ביקור במצפה התת ימי, שחייה לצד דולפינים בריף הדולפינים, שיט בסירת זכוכית, ספורט אתגרי כמו צלילה וגלישת רוח ועוד. אם הטמפרטורה תהיה גבוהה מדי עבורכם, תמיד תוכלו להישאר במזגן של המלון. בתי המלון באילת בקיץ מציעים מגוון של פינוקים, תכניות והופעות, תוכלו להישאר במלון ולבלות בו.

timna-park

 

זה הזמן להינות מטיול מהנה בארץ ישראל. לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים