ההופעות שאתם חייבים לראות ב – 2016

1,647 צפיות

גם בישראל יש מעריצים משוגעים לדבר שלא מוכנים לחכות עד שהשמות הגדולים בתחום המוזיקה יחליטו אם הם מופיעים בישראל, ואם כן מתי. בשנים האחרונות יותר ויותר ישראליים, צעירים וגם מבוגרים, מגשימים חלום ונוסעים פעם אחת בשנה לפחות להופעות של הזמרים או הלהקות שהם הכי אוהבים.

תשע המלצות להופעות לוהטות ב – 2016

הופעה של אדל היא אולי אחת ההופעות שלה מחכים המוני מעריצים בכל העולם. אדל שפרצה לתודעה עם אלבומה השני "עשרים ואחד" בפברואר 2011 השאירה את המוני המעריצים עם טעם של עוד במשך ארבע שנים עד ליציאת האלבום החדש "עשרים וחמש". לאחר שהאלבום שבר שיאי מכירות החליטה הזמרת הנערצת לצאת למסע הופעות בינלאומי. בין החודשים פברואר ועד יוני תופיע הזמרת באירופה ואחר כך תמשיך למסע הופעות בצפון אמריקה שיימשך עד נובמבר 2016. הכרטיסים, מיותר לציין, נמכרים במהירות מסחררת.

Show2

 

ריהאנה אחת הכוכבות הגדולות של עולם המוזיקה תופיע בפסטיבלים שונים במהלך שנת 2016. מסע ההופעות שלה יחל בארצות הברית ובקנדה וימשיך לאירופה.

ג'סטין ביבר יצא למסע הופעות בעקבות הוצאת הדיסק הדש "Purpose". את רוב ההופעות הוא יעשה קרוב לבית, בקנדה ובארצות הברית, אך החל מחודש ספטמבר יוכלו גם המעריצים האירופאים ליהנות במספר הופעות שיערוך הזמר באירופה.

justin

המעריצים מסרבים להאמין, אך השמועות מספרות כי מסע ההופעות הנוכחי של הלהקה הנערצת קולדפליי יהיה גם מסע ההופעות האחרון של הלהקה. אם זה נכון או לא רק הזמן יוכיח, אך בכל מקרה לא כדאי להחמיץ את מסע ההופעות הבינלאומי של הלהקה שיתחיל בדרום אמריקה, בחודשי מרץ עד אפריל, וימשיך לאירופה בחודשים מאי עד יולי.

הזמרת גרייס הקנדית נחשבת לאחד הדברים הלוהטים בעולם המוזיקה בשנים האחרונות. האלבום האחרון שלה " Art Angle" קצר הצלחה ובעקבותיו היא יוצאת למסע הופעות באסיה, בינואר, באירופה, בפברואר ומרץ, ובצפון אמריקה, באפריל ובמאי.

להקת מיוז הוותיקה יוצאת למסע קצר שיתחיל בתחילת 2016 ויסתיים בחודש יוני. המסע יתחיל בצפון אמריקה וימשיך לאירופה. מסע ההופעות תוכנן בעקבות ההצלחה של האלבום החדש "Drones".

הלהקה הוותיקה רובים ושושנים מתאחדת לראשונה לאחר שנים רבות הודות לסולחה בין שני הכוכבים המפורסמים של הלהקה אקסל רוז וסלאש. הודעת האיחוד ריגשה את המעריצים הוותיקים של הלהקה והם כבר מצפים בכיליון עיניים להופעות. הלהקה תופיע בפסטיבל קוצ'ילה האמריקני ואחר כך תצא למסע הופעות ארוך בצפון אפריקה.

guns-n-roses

כולם כבר מדברים והמעריצים עוצרים את נשימתם, עדיין לא התקבל אישור רשמי, אך ככל הנראה להקת הספייס גירלז תפנק את המעריצים שלה באיחוד מרגש לרגל עשרים שנה ליציאת התקליט הראשון של הלהקה. בכל מקרה, האיחוד המרגש לא יכלול את הזמרת ויקטוריה בקהאם.

האנס זימר הוא שם פחות מוכר לקהל הרחב, אך כמעט אין מי שלא מכיר את המוזיקה שלו. זימר אחראי לכמה מפסי הקול של הסרטים הכי פופולאריים כמו מלך האריות, סדרת שודדי הקריביים, איש הגשם, קונג דה פנדה ועוד. זימר יוצא למיני מסע הופעות באירופה במהלך שנת 2016. המסע יתחיל בחודש אפריל ויסתיים בחודש יוני.

 

זה הזמן להינות מהופעות מוזיקה ברחבי העולם. לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים