“סבלתי מכאבים קשים – ברמה של אובדן כושר עבודה – ואז גיליתי את המכשיר הזה”

1,415 צפיות

בניגוד לכדורים או תרופות, יש מכשיר המציע טיפול טבעי לחלוטין, ומאפשר לחזור לשגרת חיים רגילה במהירות וללא כאבים • איך עובד הפלא הטכנולוגי הזה ולמה אתם חייבים אחד כזה אצלכם בבית • המטופלים ממליצים בחום.



כולנו חווים כאבים גופניים במהלך השנים, כמעט בכל גיל – אלו יכולים להיות דלקות פרקים, דלקות עצבים, פציעות ספורט, או כאבים כאלו ואחרים במקומות שונים בגוף. הכאבים האלו יכולים להיות כל כך קשים, עד שהם פוגעים בשגרת החיים ומשתלטים על חיי היומיום שלנו. אם אתם מזדהים עם הדברים הללו, זה הזמן להכיר את הפיתוח הישראלי שעושה מהפכה בעולם הכאבים הגופניים – בי-קיור לייזר. מדובר במכשיר העושה שימוש בטכנולוגיית הלייזר הרך, שנועד לטפל במגוון רחב של כאבים גופניים בקלות וביעילות. הקסם? הוא לשימוש ביתי פשוט.

איך פועל הפלא הטכנולוגי שמנצח את הכאבים בטבעיות?

בניגוד לכדורים או תרופות, המכשיר מציע טיפול טבעי לחלוטין, ומאפשר לחזור לשגרת חיים רגילה במהירות וללא כאבים. אמנם קוראים לו "פלא טכנולוגי רפואי", אבל לפלא הזה יש הסבר ברור, הנעוץ בשחרור אנדרופינים. אלומת הלייזר הרך חודרת לעומק הרקמות ומשחררת אנדרופינים המשככים כאב ומייצרים אנזימים הנלחמים בדלקות. למעשה, טכנולוגיית הלייזר הרך מעוררת את מנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף, מחזקת את התקשורת הבין-תאית וממריצה את הדם.



את יעילות המכשיר המהפכני, מוכיחות ההמלצות החמות שלהלן, המראות את השינוי המדהים שבי-קיור מחולל בחייהם של אנשים. אל תתנו לכאב להשתלט עליכם, כי יש פתרון ברור.

"הכאבים נעשו חזקים יותר ויותר, עד שקרה לנו דבר בלתי יאומן"

בעלה של רבקה מילר, הסובלת מניורופתיה סוכרתית, מספר: "מעל עשרים שנה, אשתי רבקה חולת סכרת קשה, וסובלת מכאבים כמעט בלתי פוסקים בגב, ברגליים, ובשתי כפות רגליה. תרופות חזקות ומשחות נגד כאבים כבר לא עוזרות. הכאבים נעשו חזקים יותר ויותר, עד שקרה לנו דבר בלתי יאומן-  ידיד של בני הצעיר השאיל לנו את המכשיר בי-קיור. המכשיר הוריד את הכאב משמעותית, כך שרבקה הפסיקה כמעט לגמרי להשתמש בכדורים ובמשחות! חבל שלא ידענו על קיומו של המכשיר מוקדם יותר…"

"המכשיר הציל אותי – עם התמדה, הכאבים חולפים"

לאה שחר, הסובלת מכאבי גב תחתון מספרת: "לאחר יותר מעשור של כאבים בלתי פוסקים בגב התחתון, אינספור כדורים, טיפולי פיזיותרפיה, חודשים על חודשים של שכיבה במיטה וסבל שרק מי שעבר אותו יכול להבין…  בי-קיור לייזר הציל אותי! עם התמדה, הכאבים חולפים."

"לאחר מספר טיפולים מצומצם לפי ההוראות, הכאבים בברכיים כמעט ונעלמו"

ישראל צפרוט, ספורטאי תחרותי הסובל מכאבי בירכיים, מספר: "עד לפני שנה סבלתי מאוד מכאבים חזקים בברכיים, כנראה מפעילות יתר ושיחקה של הגיל. כתוצאה מכך, לא יכולתי לתפקד כראוי. בניגוד לרצוני לא הייתה לי בררה אלא להזריק זריקות קורטיזון לברכיים. יום אחד ראיתי מודעה שמפרסמת את המכשיר בי-קיור לייזר, ואמרתי לעצמי, 'מה יכול להיות, ננסה'. ראה פלא, לאחר מספר טיפולים מצומצם לפי ההוראות, הכאבים בברכיים כמעט ונעלמו! יכלתי לחזור לפעילויות הרגילות שלי ללא כאבים. בשבילי זה מכשיר פלא, ואני אומר את זה בוודאות."

"השתמשתי במכשיר שלוש פעמים ביום במשך 6 דקות, למשך שלושה חודשים. התוצאות מדהימות"

מזל מרין, שסבלה זמן ממושך מדורבן ברגל, מספרת: "מזה תקופה ארוכה שהנני סובלת מדורבן ברגל ימין. השתמשתי בבי קיור שלוש פעמים ביום במשך 6 דקות, למשך שלושה חודשים. התוצאות מדהימות. הקלה בכאבים, ויתור על מתן קורטיזון ויעילות וקלות השימוש. בעקבות הצלחת הטיפול האישי, המלצתי לקרובות משפחה וחברות קרובות הסובלות מכאבי גוף שונים."



המכשיר שמנצח את הכאב, מרפא פצעים – ומטפל בכל בני המשפחה

מיום ליום, מכשיר הבי-קיור מחזק את מעמדו כמכשיר שחייב להיות בכל בית – במגירה יחד עם המד-חום, הפלסטרים והכדורים לכאב ראש. כל אחד יכול להשתמש בו (כן, גם הילדים שנפצעו בשיעור התעמלות), ניתן להעבירו מאדם לאדם, וכל מה שהוא דורש זה שש דקות טיפול יומיות.

 אז לפני שאתם פונים שוב לארון התרופות בחיפוש אחר משככך כאבים כזה או אחר – קודם כל נסו את הטיפול הטבעי אותו מציע המכשיר הקל, הנוח והמתקדם שינצח את הכאבים ביעילות ובמהירות.

    הפתרון הטבעי והפשוט לכאב. עכשיו ב 15% מתנה! השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם

    בכפוף לתקנון

    לקבלת מידע שיווקי בנוגע לכתבה זאת ובהתאם לתקנון האתר ולתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות, השאר פרטיך