אל תיסעו לחו"ל בלי לקחת את הדברים האלה!

1,116 צפיות

כבר בחרתם מקום לחופשה, כבר הזמנתם כרטיסי טיסה וחדרים בבית מלון והזמן מתקרב, מועד הטיסה מגיע במהירות וכל מה שנשאר לכם זה לארוז את המזוודה. כדי שלא תשכחו שום דבר חיוני וחשוב, קבלו את הרשימה של עשרת הדברים שחייבים להיות בכל מזוודה של הנוסעים לחופשה.

 

suitcase2

 

שבעת הדברים שאסור לכם לשכוח:

1. הבגדים והנעליים

יתפסו את רוב המקום במזוודה. כדי שלא תיסחבו עם בגדים מיותרים או להפך, כדי שלא תצטערו על פריטים שלא לקחתם בחרו את הבגדים בהתאם לשלוש עקרונות. התאימו את הבגדים לעונה בארץ היעד שאליה אתם נוסעים, לסוג הנסיעה, לבילוי משפחתי, לטיול רומנטי או לנסיעת עסקים, ובחרו פריטי לבוש שיאפשרו לכם מקסימום של גיוונים. השתדלו לא לקחת אתכם בגדים הזקוקים לגיהוץ, אלא רק אם אתם חייבים בגדי ערב אלגנטיים. אם אתם נוסעים לחופשת בטן גב אל תשכחו בגד ים וכובע רחב שוליים להגנה מהשמש.

2. בחרו נעלי הליכה נוחות

אף פעם אל תיקחו נעליים חדשות שעדיין לא התרגלתם אליהן. בהתאם למזג האוויר כדאי גם לקחת סנדלים וגם כפכפי גומי אם אתם נוסעים לבלות בחופי הים או מתכוונים להתרחץ במקלחות ציבוריות.

3. תיק עזרה ראשונה

חייב להכיל מד חום, וזלין, קרם הגנה, תחבושות ופלסטרים, כדורים נגד כאב ראש ותרופות שאותן נוטלים אותן באופן קבוע. הוסיפו תרופות וכדורים בהתאם לארץ היעד כמו תרופות נגד שלשולים, משחה או ספריי נגד עקיצות ועוד. אם אתם נוסעים עם ילדים הוסיפו אקמולי לילדים.

4. ערכת כלי תפירה בסיסית

המכילה חוטי תפירה בצבעים בסיסיים כמו שחור ולבן, מחט, כפתורים בגדלים שונים והרבה סיכות ביטחון.

first-aid

5. תיק רחצה אישי

עם דאודורנט, מברשת שיניים, משחת שיניים, מגבונים לחים, מברשת שיער, סיכות ראש, מוצרי היגיינה נשיים לנשים וסכיני גילוח וקצף גילוח לגברים, קרם גוף, שפתון, שמפו וסבון כביסה. לנשים ולנערות הלוקחות תיק איפור מומלץ לקחת רק את פרטי האיפור הבסיסיים כדי לחסוך מקום. אם תגיעו ליעד ותגלו שחסר לכם פריט חשוב במיוחד, תוכלו לקנות פריט חדש.

6. גאדג'טים

אל תשכחו לקחת מתאמי חשמל בינלאומיים, מצלמות ,נגן די. וי די נייד, במיוחד אם אתם נוסעים עם ילדים, מטענים למצלמות ולטלפונים הניידים וכרטיסי זיכרון נוספים למצלמות.

7. ארנק מיוחד לכל המסמכים הבאים

דרכון, כרטיסי טיסה, וואוצ'ר למלון, שובר של השכרת רכב, כסף מזומן וכרטיסי אשראי בינלאומיים וטלפונים חשובים בחו"ל של בתי המלון, של חברים וידידים, של שגרירות ישראל בארצות שבהן אתם מטיילים למקרה חירום ושל חברות האשראי בישראל למקרה שכרטיס האשראי יאבד או ייגנב.

phone

זה הזמן להינות מטיול מפנק בחו״ל. לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים