איך לקבל אשראי מהבנק?

1,461 צפיות

אין הרבה רגעים ממלאים יותר עבור בעל עסק מאשר להביט על כל מה שהקים ולהרגיש שהוא עומד מול הזדמנות להגדיל את מה שיש לו. אחרי המון עבודה קשה, והעמדת העסק על הרגליים, הידיעה שאתה יכול להגדיל אומרת בבירור שמשהו עובד כמו שצריך. רק שעכשיו בא השלב הפחות מהנה- להשיג אשראי מהבנק.

cp

קצת טיפים

בשביל להגדיל צריך עוד אשראי, זו אקסיומה ברורה. כל עסק יודע שתמיד צריך אשראי. אם העסק שלך הוא הצמח שאתה מטפח, האשראי הוא המים שהוא תמיד צריך. לכן לכל בעל עסק יש מערכת יחסים מאוד משמעותית עם הבנק שלו, אליו הוא הולך לבקש תוספת. בכל פעם כזו קיים הסיכוי שהבנק יחליט שהפעם הוא לא יילך עם רצון בעל העסק, על אף שבעל העסק בטוח שמצבו טוב. כדי למנוע מצב שכזה, הנה כמה טיפים:

קודם כל, בדוק האם אתה באמת צריך את הכסף

לא כל עסק חייב להתרחב. מה שחשוב לבדוק היא הרווחיות של התרחבות ולא המחזורים הכספיים. כלומר, זה שתכניס יותר כסף, לא אומר בהכרח שתרוויח.

shutterstock_308784071

בואו עם תכנית עסקית מסודרת 

כאשר אתם באים לבקש אשראי לא מדובר בסכום שאליו אתם נדרשים מהיום למחר, אלא בתיכנון לעתיד. הראו את התוכנית העסקית שבניתם שמציגה את כיווני ההתפתחות שלכם, ובתוכה כיצד אתם מתכננים לפרוע את החוב לבנק, עם תחזיות פיננסיות מסודרות.

ספרו על עצמכם

עוד לפני הדיבור על כסף והתרחבות, סקרו את העסק שלכם, עניינו את הבנק ביכולות ובייחוד שלו. מתוך כך ספרו למה כדאי לעסק שלכם להתרחב. הבנק צריך להשתכנע שיש פה עסק שירוויח.

בואו עם סקירה עסקית מאורגנת עליכם

אתם חושבים שהבנק מכיר אתכם, אבל זו לא בדיוק האמת-לא כל בנקאי יודע בדיוק כמה הרווחתם ואיך. בואו עם כל המסמכים הפיננסיים מאורגנים, כולל תזרים מזומנים מסודר. ככה הבנק יוכל לדעת שאולי האשראי שאתם מבקשים גבוה, אבל תזרים המזומנים שלכם גבוה מראש, ולכן שווה להם להשקיע בכם עוד.

בואו מוכנים

אם יש התנהלות לא תקינה בחשבון העסקי, דעו להסביר מדוע היא קרתה. אם בדו"חות יש הפסד בתקופה מסויימת, בואו עם הסבר טוב ומסמכים שמראים רווחים ברבעונים האחרים. עליכם להיות מוכנים לכל שאלה ותהייה שתהיה לבנק.

shutterstock_128322962

הנקודה הברורה מעל הכל היא שבבואכם לבקש אשראי עליכם לבוא כמה שיותר מוכנים. מידע פיננסי מסודר, ידע שלם שלכם על כל מה שעברתם ותכנית עסקית ברורה. באם חלק מהדברים האלה נראים מבלבלים, שווה לדעת שישנן חברות המתמחות בגיוס אשראי ויוכלו לתת לכם ייעוץ ואף יכינו לכם את בקשות האשראי לבנק. כי אם אשראי הוא כמו מים לצמח, לפעמים צריך מישהו שיעזור לנו למלא את המשפך.

רוצים גם לדעת איך תוכלו לקבל אשראי מהבנק? לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים